VIA Masterclass – Aandachtsmarketing

Van Share of Voice naar Return on Attention Iedere minuut wordt er vierhonderd uur aan content geüpload en krijgen we naar schatting zo’n tienduizend commerciële boodschappen per uur voorgeschoteld. Door uitpuilende mailboxen, ontplofte WhatsApp-groepen en een overdaad aan reclame is onze aandacht kostbaarder dan ooit. Hoe zorg je dat jouw boodschap nog opvalt? In deze masterclass leer je op basis van nieuw wetenschappelijk onderzoek en voorbeelden uit de praktijk hoe je wél aandacht voor jouw boodschap krijgt. Op woensdag 17 maart onderbouwt Klaas Weima (Energize + CMOtalk) in zijn masterclass Aandachtsmarketing waarom aandacht superschaars is en toont aan hoe je…

VIA Webinar – Programmatic Trend Event

De nieuwste ontwikkelingen in onze sector op het gebied van Programmatic. Op 23 maart gaan wij het hebben over de nieuwste ontwikkelingen in onze Programmatic-sector. Wij gaan in op de veranderingen en kansen, maar ook op de uitdagingen die wij zien. In één middag brengen we jou op de hoogte van alle ontwikkelingen, zodat jij klaar bent voor de toekomst van Programmatic Advertising! De webinar start om 15.00 uur en zal rond 16.30 worden afgerond. Tijdens deze middag zullen we onder andere dieper ingaan op de volgende trends: The cookie-less era - Richard Lloyd, InfosumProgrammatic & Creativity - Charles Van Winsen, DISXTIn-Game Advertising…

Just getting Started

hoe ga je om met de de P van “Personeel’? Just Getting Started gaat weer van start! Met dit initiatief, opgezet door VIA-leden Danijel Dercksen van Qontent Matters en Lars Reimink van Lijm Amsterdam, brengen we jonge bureaudirecteuren vier keer per jaar bij elkaar. Het doel: ervaringen uitwisselen en elkaar inspireren. Just Getting Started is bedoeld voor de nieuwe generatie bureaudirecteuren. Ieder kwartaal is er een andere thema waarbij steeds dezelfde 4 P’s het uitgangspunt zijn: Pitches, Productie, Personeel en Poen. Een belangrijk onderdeel van deze bijeenkomst is de informele borrel, welke wordt aangevuld door sprekers die bij het thema passen en de discussie…

Koffiedik Kijken Koffietoer 2021

De uitgestelde Koffiedik Kijken Koffietoer! 28 januari zou het plaatsvinden. Geluk bij een ongeluk - gezien het weer van die dag - hebben we het moeten uitstellen naar 8 april. Dus als je nog geen kaartje had, is dit je kans. Blok vast je agenda voor de middag! We hopen dat we tegen die tijd ook het weer ons weer toelacht. Jouw persoonlijke Koffiedik Kijken Koffie Toer met 4x to-go element en koppeling aan 4 personen, uiteraard wandel je als duo om ons allen aan de Covid regels te houden ​Koffiedik Kijken is een initiatief van IAA Nederland, Adformatie, MWG,  bvA ,…

VIA Espresso Sessie

Tijdens de VIA Espressomeetings komen VIA leden op C-level niveau uit de marketing- en communicatiebranche in selecte groepjes samen om ongedwongen van gedachten te wisselen. Het doel van de meetings is om zonder agenda, in vertrouwen met elkaar de onderwerpen uit het vak te bespreken die op dat moment spelen. Een leuke manier om ervaringen uit te wisselen en elkaar te leren kennen. De groepen bestaan per keer uit maximaal 8 personen, waardoor het mogelijk is om het persoonlijk te houden. Elke sessie wordt gehost door een bestuurslid van VIA. Wil je uitgenodigd worden voor een Espressomeeting in jouw vakgebied?…