
Connecting the D-OTS #1

april 6 / 15:30 – 18:00
Connecting the D-OTS is een serie van 6 marktbijeenkomsten in 2023 die vanuit de Out of Home markt het thema Omnichannel readiness bespreekt. De -OTS staat voor Digital Opportunity to See en wil een bredere blik kunnen creëren op integratie van media types binnen marketing doelstellingen via de media mix.
We stevenen onmiskenbaar af op een andere inzet van media types waarbij integratie van Ad-Tech een veel grotere rol speelt bij uniformering van verificatie van performance. Schrijf je hieronder in, plaatsen zijn beperkt. En terwijl de media types op zichzelf nog in ontwikkeling zijn of door regulering zichzelf opnieuw moeten uitvinden, zijn de bijeenkomsten van “Connecting de D-OTS” in de tussentijd bedoeld als platform om jezelf “bij te werken“ en via de VIA aan te haken op actuele ontwikkelingen en wensen van de markt om dichterbij Omnichannel readiness te komen.
agenda
14.30 – 15:00 Inloop
15.00 – 15:30 Panel Publishers
15.30 – 16:00 Panel Agencies & Specialists
16.00 – 16:30 Panel Ad-Tech
16.30 – 17:00 Panel Data en bereik
17.00 Netwerk Borrel
De panelleden en moderators zijn geselecteerd en gebriefd om een zo breed mogelijke connecting the D-OTS te bereiken. Na de eerste markt bijeenkomst zullen wij de jaaragenda met themas voor de overige vijf bijeenkomsten publiceren.
Tickets
Voor dit event is er voor VIA-leden een beperkt aantal gratis kaarten (1-3) per bedrijf, afhankelijk van de contributiecategorie. Wanneer er meer tickets besteld zijn, sturen we een mail en zetten we de andere aanmeldingen op een wachtlijst.
No-show fee
Wij hanteren een no-show fee* van € 50,-. We willen je daarom vragen wanneer je onverhoopt toch niet aanwezig kan zijn, je af te melden.
*Mocht je onverhoopt niet aanwezig kunnen zijn, annuleer dan je ticket of stuur dan een e-mail naar info@vianederland.nl. Kosteloos annuleren kan tot 24 uur voor aanvang van het evenement.
Als je dit evenement bezoekt ga je akkoord met onze Gedragscode Events.