Laden Evenementen

« Alle Evenementen

Global x VIA | Aandachttrekkers Strategy Session

oktober 4 @ 15:00 - 17:00

Ben jij strateeg en wil je weten waarom (D)OOH niet mag missen in de mediamix? Meld je samen met je klant (adverteerder) aan voor onze Global x VIA (Digital) Out-of-Home strategy session op 4 oktober in Hotel Jakarta. Een interactieve middag waarin we laten zien dat (Digital) Out-of-Home ((D)OOH) ingezet kan worden in de gehele de customer journey.

De reis die consumenten maken verloopt van een korte eerste kennismaking met een merk tot aan het moment van aankoop en de zorg daarna. Het is de kunst om de Nederlandse consument op het juiste moment met de juiste boodschap te bereiken, te beraken en vast te houden. In samenwerking met MeMo² heeft Global meer dan 450 effectmetingen uitgevoerd, waarin de waarde van (D)OOH in de verschillende lagen van de customer journey is bewezen. Wist je bijvoorbeeld dat met de inzet van (D)OOH de top of mind awareness met gemiddeld 29% stijgt?

Graag nodigen we je uit voor de Global x VIA (Digital) Out-of-Home strategy session op 4 oktober 2022 en ga aan de slag voor een ideale (D)OOH strategie. Plekken zijn beperkt dus wacht niet te lang met registreren!

Programma
We trappen om 15:00 uur af met een informatief deel waarin Coen Kempen van MeMo² inzichten en metrics deelt rondom de effectiviteit van een (D)OOH-campagne. Vervolgens nemen Bart Massa (Validators) en Matthijs Kloezeman (Stroom) je aan de hand van een case mee in hoe je met een OOH-campagne de mentale positie van een merk kunt verhogen. Na het informatieve deel gaan jullie op een interactieve wijze aan de slag met het uitwerken van de ideale (D)OOH-strategie. Rond 17.00 ronden we af met een aansluitende borrel.

Locatie

Hotel Jakarta
Javakade 766
Amsterdam, 1019 SH Nederland
+ Google Maps
Bekijk de site van Locatie

Organisator

Global
Telefoon:
+31 (0) 85 888 31 29
Bekijk de site van Organisator