Laden Evenementen

« Alle Evenementen

Webinar: The Cookieless Era 2022 – De veranderende rol van de marketeer

mei 31 @ 15:30 - 16:45

Over dit evenement

Het verdwijnen van de third-party cookie zal minder mogelijkheden bieden tot het personaliseren van advertenties, de mogelijkheid wegnemen om op verschillende platformen frequency management toe te passen en veel trackinggegevens, waaronder view-through conversiegegevens, verdwijnen. Adverteerders, uitgevers en technologiebedrijven zijn op zoek naar alternatieven om ervoor te zorgen dat 1 op 1 reclame effectief blijft, maar hoe veranderd de rol van de marketeer in dit alles?

Het terugkerende VIA webinar “de Cookieless Era” zet dit jaar de marketeer centraal. Een drietal sprekers waaronder Alderik Oosthoek, Politiek Adviseur in het Europees Parlement, deelt op dinsdag 31 mei om 15:30 begrijpbare en toegankelijke informatie met betrekking tot de veranderende rol van de marketeer.

Sprekers:

 

Zet Europa het mes in tracking & targeting?

De Europese instellingen hebben dit voorjaar een voorlopig akkoord bereikt op de Digital Services Act (DSA) & Digital Markets Act (DMA). Hoewel de wetten nog formeel bekrachtigd moeten worden, zijn de teksten nagenoeg definitief. Alderik Oosthoek legt uit wat er gaat veranderen voor adverteerders en wat internetgebruikers er van gaan merken.

Geen cookies, toch je doelgroep blijven bereiken?

Als online marketeer krijgen we meer en meer te maken met de impact van het verdwijnen van de cookie. Hoe zorgen we ervoor dat we de privacy van de consument respecteren en we tegelijkertijd de gewenste doelgroep blijven bereiken? Yvonne neemt je graag mee in de uitdagingen en kansen die zij als online marketeer ervaart.

TBA

Meld je hier aan

Ben je op zoek naar houvast of een verhaal wat vertaald kan worden naar werkbare campagne oplossingen? Meld je aan en we zien je graag op 31 mei.

Het webinar wordt opgenomen en achteraf gedeeld met alle deelnemers die zich hebben ingeschreven.