Als jaarpartner speel je een prominente rol binnen VIA en word je gezien als echte sparringpartner in vele opzichten. We organiseren samen evenementen en we werken inhoudelijk samen op onderwerpen waar…
De relatie tussen data en creatie zit al jaren in een grauw schemergebied: er blijft te veel gedoe om samen gelukkig te kunnen zijn, maar de basis lijkt net stevig genoeg om niet…
Duurzaamheid is een breed begrip. Op allerlei gebieden kun je als merk wel of niet duurzaam zijn. Zijn je campagnes en wervingsbeleid inclusief? Zijn er voldoende minderheden in het management vertegenwoordigd? Wat…
Transparantie en innovatie in de programmatic-advertisingmarkt In de blogpostserie ‘Transparantie en innovatie in de programmatic-advertisingmarkt’ zet de Taskforce Programmatic de belangrijkste ontwikkelingen op een rij. Zo werd in het eerste artikel…
Identity use cases In previous articles, we discussed the importance and the pitfalls of identity solutions. Now, it’s time to talk about all the concrete opportunities they offer in a post third-party…
The Pitfalls of Identity Identity has been the hype word around the industry this year more than ever. With the change in the digital landscape, third-party cookies going away, changes to IOS…
For the use case Lead Generation we’ll look at how to take advantage of and read the MarTech Landscape. The Landscape is very broad and the Lead Generation use case is…
Wie kent ze niet, de landschappen vol logo’s? Zeker de landschappen van marketingtechnologie zijn een feestje om naar te kijken, maar worden ze ook gebruikt? De Taskforce Data & Techniek van…
1. Inventory quality Stel je eens voor; Je bent op zoek naar een nieuw bankstel. Je loopt over straat en ziet daar een willekeurig persoon op straat een bankstel aanbieden. Wat…
De afgelopen jaren zijn marketplaces enorm in opkomst. In Nederland begon het met Bol.com maar de laatste jaren zijn er veel nieuwe platformen bijgekomen, zoals Amazon, VidaXL en Blokker. Ook de…
Hoe zat het ook alweer? De digitale advertising markt is inherent aan snelle veranderingen. Naast innovatieve veranderingen verandert ook de technologie en daarmee de manier van inkopen van advertenties. Bij VIA zijn…
Het vijfstappenproces van marketingautomatisering Programmatic processen automatiseren Als je onze vorige blog al hebt gelezen, dan heb je waarschijnlijk al bedacht wat je precies wilt automatiseren en voor welk doel. Je…