
The now and what of data driven marketing bij Ajax
The now and what of data driven marketing bij Ajax Interview Mark van Leest en Max Reckers Data driven marketing, iedereen heeft het erover, maar het in de praktijk ook ‘echt doen’…
The now and what of data driven marketing bij Ajax Interview Mark van Leest en Max Reckers Data driven marketing, iedereen heeft het erover, maar het in de praktijk ook ‘echt doen’…
Automatisering maakt jou overbodig! Dus waarom zou je daar tijd aan besteden? “Dit moeten we automatiseren!” Grote kans dat minimaal één keer per week een collega zegt dat er iets geautomatiseerd…
The Now and What of Data Driven Marketing bij KWF Kankerbestrijding Interview Roel Hundscheid en Arnoud Markus Data driven marketing, iedereen heeft het erover, maar het in de praktijk ook ‘echt…
De Werkgroep Privacy is terug! Een update van de belangrijkste ontwikkelingen op het gebied van privacy De Werkgroep Privacy is na een aantal maanden van afwezigheid weer terug! De Werkgroep Privacy…
kijk terug: VIA x Teads – de nieuwe aandachtseconomie Naarmate het medialandschap zich aanpast en verandert, evolueert ook de benadering van meten. Het meten van aandacht wordt essentieel voor hoe merken weten…
The Now and What of Data Driven Marketing bij Unilever Interview Job van den berg en janneke van doremalen Data driven marketing, iedereen heeft het erover, maar het in de praktijk ook…
The Now and What of Data Driven Marketing bij Royal Swinkels Family Breweries Interview Job van den berg en John Mouthaan Data driven marketing, iedereen heeft het erover, maar het in de…
Ondanks alle ronde tafels, podcasts, interviews en statements over en onderzoeken naar diversiteit, racisme en inclusie kunnen we concluderen dat het vooral bij praten is gebleven. Dat vinden wij (VIA) en daarom…
©Berber Brouwer, advocaat bij Walden Grene In januari kwam in het nieuws dat webwinkel Bicep Papa door de ACM was gedwongen te stoppen met het gebruiken van neplikes en nepvolgers bij de…
Om de markt te helpen in hun zoektocht naar antwoorden en alternatieve mogelijkheden voor targeting, retargeting, frequency capping en analytics door het verdwijnen van third-party cookies, gaat de werkgroep Cross-Media Identity, onderdeel…
Verslag in twee delen over de ‘cookieless era’ DEEL 1 Dat third-party cookies over niet al te lange tijd gaan verdwijnen is een feit, desondanks heeft de markt nog steeds veel vragen…
De grote achterban en hoge interactie op het platform maakt Clubhouse ook voor adverteerders interessant Als hoofdredacteur van BNR Nieuwsradio volg ik alle innovaties op audiogebied op de voet. Niet alles wat…