Wat doen mediabureaus om zo brand-suitable en brand-safe mogelijk in te kopen? Om een beter beeld te krijgen van de manier waarop de markt met brand safety omgaat, is VIA-directeur Saskia…
Welke initiatieven ontwikkelen zich om brand safe te in kopen? Van brand safety naar brand suitability. De laatste jaren staan de media vol met onderwerpen die negatief geladen zijn of op…
Het einde van third-party cookies is juist een kans voor adverteerders om ècht te gaan personaliseren De aanstaande verdwijning van third-party cookies heeft de afgelopen anderhalf jaar de gemoederen flink beziggehouden.…
Als markt mogen we best creatiever kijken naar alternatieven voor third-party cookies De aanstaande verdwijning van third-party cookies heeft de afgelopen anderhalf jaar de gemoederen flink beziggehouden. Tot de dag dat…
Third-party cookies waren zelf niet het probleem, het ging mis door de manier waarop de markt ermee omging De aanstaande verdwijning van third-party cookies heeft de afgelopen anderhalf jaar de gemoederen…
De Nederlandse online publishers, aangesloten bij Screenforce, doen een oproep aan adverteerders en producenten van commercials om de nieuwe luidheidsnorm voor online commercials te omarmen. Er is momenteel veel verschil in…
Door nieuwe regelgevingen en technische ontwikkelingen komt er een einde aan 3rd party cookies. Verschillende browsers ondersteunen straks niet langer cookies voor het volgen van gebruikers. In de paper vind je…
Je voorbereiden op de cookieless world is niet alleen een technische, maar ook een mentale stap De aanstaande verdwijning van third-party cookies heeft de afgelopen anderhalf jaar de gemoederen flink beziggehouden. Tót…
Addressability in een cookieloze wereld, hoe? Deze experts beseffen: uitstel van afschaffing third-party cookies is nog geen afstel. Anderhalf jaar lang werd er over bijna niets anders geschreven en gesproken dan…
Uit ons C-level onderzoek ‘marketing is a delicate balancing act’ van eind 2020 bleek dat 91% van de ondervraagden nog niet volledig was voorbereid op een wereld zonder cookies, maar de klok…
Om de markt te helpen in hun zoektocht naar antwoorden en alternatieve mogelijkheden voor targeting, retargeting, frequency capping en analytics door het verdwijnen van third-party cookies, gaat de werkgroep Cross-Media Identity, onderdeel…
Verslag in twee delen over de ‘cookieless era’ DEEL 1 Dat third-party cookies over niet al te lange tijd gaan verdwijnen is een feit, desondanks heeft de markt nog steeds veel vragen…