(Digital) Out-of-Home strategy session Afgelopen dinsdag organiseerden wij samen met Global, de (Digital) Out-of-Home strategy sessie: Aandachttrekkers. We kijken terug op een geslaagd partnerevent waarin werd besproken hoe je in de…
Losse onderdelen moeten samenkomen om DOOH verder te helpen. Digital Out-of-Home (DOOH) kent steeds grotere tractie, maar uiteraard zijn er nog verschillende hobbels te nemen. Rond transparantie, afrekenen en creatie bijvoorbeeld,…
De effectiviteit van een Digital Out-of-Home (DOOH) campagne wordt voor meer dan 40% bepaald door de creatie. Het is dus belangrijk om hier voldoende aandacht aan te besteden. In samenwerking met…
Aflevering 1 – vertrouwen, educatie & validatie We willen echt iets voor de branche gaan betekenen en we hebben nu een enthousiaste groep waarmee dat ook kan. Vertellen wat we doen en…
Na twee jaar draagt Guy Grimmelt het voorzitterschap van de Taskforce DOOH over aan Robert van der Starre, CEO bij Kinetic Nederland. Het voorzitterschap overnemen op een moment dat de markt zo…
Voor meer uniformiteit en transparantie is sinds 1 juni 2020 een vaste currency binnen de Digital Out-of-Home (DOOH) markt geïntroduceerd vanuit de Joint Industry Commitee Buitenreclame (JIC BRO): een Digitale Opportunity To See (D-OTS).…
De Taskforce Digital Out-of-Home (DOOH) publiceert vandaag het eerste DOOH-handboek op de Nederlandse markt. Het handboek biedt een helder overzicht van technische, operationele en commerciële aspecten van dit relatief nieuwe medium. *Dit…