Playbook biedt inzicht in een van de populairste online verkoopkanalen De Taskforce E-commerce publiceert vandaag het playbook ‘Marketplaces in het e-commercelandschap’. Door het publiceren van het eerste playbook over dit onderwerp wil…
Wij willen in dit thema voor iedereen van meerwaarde zijn. Daarom hebben we een verzameling gemaakt op verschillende onderwerpen. Per onderwerp is er een verdeling gemaakt tussen kennis om wijzer te worden en actie voor handelingsperspectief.…
De Taskforce Programmatic van IAB Nederland publiceert vandaag het eerste Programmatic Native Advertising-handboek op de Nederlandse markt. Door het publiceren van het handboek wil de taskforce meer inzicht bieden in het beschikbare…
Tweede editie moet meer duidelijkheid bieden over een van de populairste media De Taskforce Online Video publiceert vandaag de tweede editie van het Online-videohandboek. Net als de voorgaande editie biedt het handboek…
De Taskforce Digital Out-of-Home (DOOH) publiceert vandaag het eerste DOOH-handboek op de Nederlandse markt. Het handboek biedt een helder overzicht van technische, operationele en commerciële aspecten van dit relatief nieuwe medium. *Dit…