
Zo creëer je synergie tussen SEA en SEO
SEA en SEO worden vaak als twee verschillende specialismen gezien, maar dat is een gemiste kans! SEA en SEO kunnen elkaar namelijk enorm versterken, mits ze op de juiste manier worden gecombineerd.…
SEA en SEO worden vaak als twee verschillende specialismen gezien, maar dat is een gemiste kans! SEA en SEO kunnen elkaar namelijk enorm versterken, mits ze op de juiste manier worden gecombineerd.…
Vandaag lanceert VIA de Anti-Racism Library. Een digitale bibliotheek om meer bewustwording te creëren rondom het onderwerp racisme. We willen een duurzame en effectieve verandering voor onze industrie en hopen dat dit initiatief een bijdrage…
Derde editie moet meer duidelijkheid bieden over een van de populairste media in het onlinemedialandschap De Taskforce Online Video van brancheplatform VIA publiceert vandaag de derde editie van het Online Video Handboek.…
De populairste advertentieformaten, KPI’s, targeting en inkoop- en verkoopmethoden komen allemaal aan bod De Taskforce Digital Audio van brancheplatform VIA publiceert vandaag het eerste digital-audiohandboek op de Nederlandse markt. Het handboek biedt…
Voor meer uniformiteit en transparantie is sinds 1 juni 2020 een vaste currency binnen de Digital Out-of-Home (DOOH) markt geïntroduceerd vanuit de Joint Industry Commitee Buitenreclame (JIC BRO): een Digitale Opportunity To See (D-OTS).…
Playbook biedt inzicht in een van de populairste online verkoopkanalen De Taskforce E-commerce publiceert vandaag het playbook ‘Marketplaces in het e-commercelandschap’. Door het publiceren van het eerste playbook over dit onderwerp wil…
Wij willen in dit thema voor iedereen van meerwaarde zijn. Daarom hebben we een verzameling gemaakt op verschillende onderwerpen. Per onderwerp is er een verdeling gemaakt tussen kennis om wijzer te worden en actie voor handelingsperspectief.…
De Taskforce Programmatic van IAB Nederland publiceert vandaag het eerste Programmatic Native Advertising-handboek op de Nederlandse markt. Door het publiceren van het handboek wil de taskforce meer inzicht bieden in het beschikbare…
Tweede editie moet meer duidelijkheid bieden over een van de populairste media De Taskforce Online Video publiceert vandaag de tweede editie van het Online-videohandboek. Net als de voorgaande editie biedt het handboek…
De Taskforce Digital Out-of-Home (DOOH) publiceert vandaag het eerste DOOH-handboek op de Nederlandse markt. Het handboek biedt een helder overzicht van technische, operationele en commerciële aspecten van dit relatief nieuwe medium. *Dit…