Wat doen mediabureaus om zo brand-suitable en brand-safe mogelijk in te kopen? Om een beter beeld te krijgen van de manier waarop de markt met brand safety omgaat, is VIA-directeur Saskia…
Welke initiatieven ontwikkelen zich om brand safe te in kopen? Van brand safety naar brand suitability. De laatste jaren staan de media vol met onderwerpen die negatief geladen zijn of op…
International Women’s Week bij VIA | Interview 4 Sharon de Graaf is Senior Art Director bij DentsuAchtung! Ze volgde de opleiding Advertising aan de Willem de Kooning Academie en heeft een semester…
International Women’s Week bij VIA | Interview 3 Angela Tropper is 41 jaar jong, altijd fulltime aan het werk en heeft twee kinderen van 8 en 6 jaar oud. Ze werkt momenteel…
International Women’s Week bij VIA | Interview 2 Hafida Abahai (40) is sinds 2017 CEO van het Nederlandse kantoor van Weber Shandwick, een internationaal PR & communicatienetwerk. Sinds 2014 is Hafida werkzaam…
International Women’s Week bij VIA | Interview 1 Charley Peereboom (31) studeerde Fashion & Branding aan het Amsterdam Fashion Institute (AMFI). Haar eerste baan was in de e-commerce, maar na een paar…
Het einde van third-party cookies is juist een kans voor adverteerders om ècht te gaan personaliseren De aanstaande verdwijning van third-party cookies heeft de afgelopen anderhalf jaar de gemoederen flink beziggehouden.…
Als markt mogen we best creatiever kijken naar alternatieven voor third-party cookies De aanstaande verdwijning van third-party cookies heeft de afgelopen anderhalf jaar de gemoederen flink beziggehouden. Tot de dag dat…
Third-party cookies waren zelf niet het probleem, het ging mis door de manier waarop de markt ermee omging De aanstaande verdwijning van third-party cookies heeft de afgelopen anderhalf jaar de gemoederen…
“Talent is absoluut te vinden, ze zijn er, maar jij spreekt ze momenteel niet aan” Aiman Hassani (33) is filmmaker, changemaker en voorvechter voor diversiteit in film & TV. Daarnaast is hij…
Je voorbereiden op de cookieless world is niet alleen een technische, maar ook een mentale stap De aanstaande verdwijning van third-party cookies heeft de afgelopen anderhalf jaar de gemoederen flink beziggehouden. Tót…
Een nieuwe kijk op bricks en clicks Interview met arjan ter huurne, chief growth officer van abovo maxlead Op vrijdag 12 november organiseert het grootste onafhankelijke marketingbureau van Nederland Abovo Maxlead voor…