Het succesverhaal van marketing-kennisplatform DPG Grow. Grow, het kennisplatform van DPG Media dat marketeers en ondernemers helpt om hun business te laten groeien, bestaat bijna twee jaar. Voor Saskia Baneke, directeur…
Wie zet er al die jaren de kopjes koffie tijdens Koffiedik Kijken? Een interview met Jeanne Misteli, projectmanager van de 31e editie van Koffiedik Kijken. Ze was ooit laatst zittend bestuurslid van…
Auteur: Rogier LammersRogier Lammers is de nieuwe voorzitter van de Retail Media taskforce binnen branchevereniging VIA Het ecosysteem van digital e-commerce is in de afgelopen twee jaar zo snel geëvolueerd dat het volgens…
Want to be a B Corp? – Een interview met Charley Peereboom Charley Peereboom is sinds november 2021 bestuurslid bij VIA. Sinds dit jaar houdt ze zich in het speciaal bezig met…
Want to be a B Corp? – Een Interview met Marcel van der Heijden Op 18 oktober vindt in het restaurant van Karma Kebab het evenement Want To Be A B Corp plaats. Een…
Met 38 cases is het aantal ingezonden Effie-cases beduidend hoger dan voorgaande jaren. De verwachtingen voor de uitreiking op dinsdag 8 november zijn dan ook hooggespannen. Brancheverenigingen VIA en bvA, initiatiefnemers van de…
Want to be a B Corp? – Een Interview met Birgit Zuurveld Birgit Zuurveld is freelance Strategy Director en houdt zich samen met Charley Peereboom (Megawatt Advertising) en Marcel van der Heijden…
Een webinar over het creëren en behouden van een veilige werkomgeving Grensoverschrijdend gedrag, een hot topic dat veel aandacht krijgt maar wat helaas nog steeds (te) vaak voorkomt. Hoe ga je hier…
Van cookie pop-up naar protestbord Is het jou opgevallen dat bij bezoek aan onze VIA website, er in plaats van een cookie pop-up een protest pop-up verschijnt? Al sinds december 2021 komt…
VIA introduceert vertrouwenspersoon voor alle leden Om alle leden te ondersteunen bij het creëren van een veilige werkomgeving stelt branchevereniging VIA een vertrouwenspersoon aan die voor alle leden beschikbaar is. We spreken…
Hoe je in tijden van verandering toch succesvol kunt zijn en blijven met omnichannelmarketing Interview met Willem-Albert Bol, CEO Abovo Maxlead Het is een buzzword dat al enkele jaren meedraait, zij het…
“Wil je überhaupt wel een online advertentie naast een nieuwsbericht over een oorlog, of over moord of seks?” In een ‘verkeerde’ context staan met je reclame. Dat is meer en meer…