
Webinar Vertrouwenspersoon
Een webinar over het creëren en behouden van een veilige werkomgeving Grensoverschrijdend gedrag, een hot topic dat veel aandacht krijgt maar wat helaas nog steeds (te) vaak voorkomt. Hoe ga je hier…
Een webinar over het creëren en behouden van een veilige werkomgeving Grensoverschrijdend gedrag, een hot topic dat veel aandacht krijgt maar wat helaas nog steeds (te) vaak voorkomt. Hoe ga je hier…
Van cookie pop-up naar protestbord Is het jou opgevallen dat bij bezoek aan onze VIA website, er in plaats van een cookie pop-up een protest pop-up verschijnt? Al sinds december 2021 komt…
VIA introduceert vertrouwenspersoon voor alle leden Om alle leden te ondersteunen bij het creëren van een veilige werkomgeving stelt branchevereniging VIA een vertrouwenspersoon aan die voor alle leden beschikbaar is. We spreken…
Hoe je in tijden van verandering toch succesvol kunt zijn en blijven met omnichannelmarketing Interview met Willem-Albert Bol, CEO Abovo Maxlead Het is een buzzword dat al enkele jaren meedraait, zij het…
“Wil je überhaupt wel een online advertentie naast een nieuwsbericht over een oorlog, of over moord of seks?” In een ‘verkeerde’ context staan met je reclame. Dat is meer en meer…
Wat doen mediabureaus om zo brand-suitable en brand-safe mogelijk in te kopen? Om een beter beeld te krijgen van de manier waarop de markt met brand safety omgaat, is VIA-directeur Saskia…
Welke initiatieven ontwikkelen zich om brand safe te in kopen? Van brand safety naar brand suitability. De laatste jaren staan de media vol met onderwerpen die negatief geladen zijn of op…
International Women’s Week bij VIA | Interview 4 Sharon de Graaf is Senior Art Director bij DentsuAchtung! Ze volgde de opleiding Advertising aan de Willem de Kooning Academie en heeft een semester…
International Women’s Week bij VIA | Interview 3 Angela Tropper is 41 jaar jong, altijd fulltime aan het werk en heeft twee kinderen van 8 en 6 jaar oud. Ze werkt momenteel…
International Women’s Week bij VIA | Interview 2 Hafida Abahai (40) is sinds 2017 CEO van het Nederlandse kantoor van Weber Shandwick, een internationaal PR & communicatienetwerk. Sinds 2014 is Hafida werkzaam…
International Women’s Week bij VIA | Interview 1 Charley Peereboom (31) studeerde Fashion & Branding aan het Amsterdam Fashion Institute (AMFI). Haar eerste baan was in de e-commerce, maar na een paar…
Het einde van third-party cookies is juist een kans voor adverteerders om ècht te gaan personaliseren De aanstaande verdwijning van third-party cookies heeft de afgelopen anderhalf jaar de gemoederen flink beziggehouden.…