Als markt mogen we best creatiever kijken naar alternatieven voor third-party cookies De aanstaande verdwijning van third-party cookies heeft de afgelopen anderhalf jaar de gemoederen flink beziggehouden. Tot de dag dat…
Third-party cookies waren zelf niet het probleem, het ging mis door de manier waarop de markt ermee omging De aanstaande verdwijning van third-party cookies heeft de afgelopen anderhalf jaar de gemoederen…
“Talent is absoluut te vinden, ze zijn er, maar jij spreekt ze momenteel niet aan” Aiman Hassani (33) is filmmaker, changemaker en voorvechter voor diversiteit in film & TV. Daarnaast is hij…
Je voorbereiden op de cookieless world is niet alleen een technische, maar ook een mentale stap De aanstaande verdwijning van third-party cookies heeft de afgelopen anderhalf jaar de gemoederen flink beziggehouden. Tót…
Een nieuwe kijk op bricks en clicks Interview met arjan ter huurne, chief growth officer van abovo maxlead Op vrijdag 12 november organiseert het grootste onafhankelijke marketingbureau van Nederland Abovo Maxlead voor…
Addressability in een cookieloze wereld, hoe? Deze experts beseffen: uitstel van afschaffing third-party cookies is nog geen afstel. Anderhalf jaar lang werd er over bijna niets anders geschreven en gesproken dan…