
Presentatie: Benchmark bedrijfsresultaten | 2022-2023
Op dinsdag 4 juli kwamen we samen met de deelnemende bureaus in Hotel Arena voor de presentatie van de Benchmark Bedrijfsresultaten. Een mooie gelegenheid om met de deelnemers in gesprek te…
Op dinsdag 4 juli kwamen we samen met de deelnemende bureaus in Hotel Arena voor de presentatie van de Benchmark Bedrijfsresultaten. Een mooie gelegenheid om met de deelnemers in gesprek te…
Amsterdam, 15 juni 2023 – De resultaten van de D&I Monitor 2023, het onderzoek van de World Federation of Advertisers (WFA) naar de stand van zaken op het gebied van diversiteit…
Op 16 mei 2023 is het eerste deel van de Benchmark Monitor 2022 uitgestuurd, een rapport dat sinds 1979 jaarlijks wordt opgemaakt. De Benchmark bestaat uit drie delen: bedrijfsresultaten, uurtarieven en…
Groeipercentages van de globale spelers stabiliseert en 43 procent zonder third-party cookies ingekocht Amsterdam, 9 mei 2023 – De digital-advertisingbestedingen zijn in 2022 met 13 procent gegroeid. In totaal besteedden adverteerders ruim…
Op 4 april publiceerde VIA het onderzoek De Waarde van Data: het Consumentenperspectief. Juridisch adviseur Guido Grevink was na de afronding van het onderzoek betrokken om de onderzoeksresultaten juridisch te duiden. In dit…
Onderzoeksresultaten geven een duidelijk signaal dat consumenten steeds meer geneigd zijn om cookies af te wijzen. Amsterdam, 5 april 2023 – Met het oog op een duurzame toekomst voor het digitale marketingvak presenteert…
De D&I Monitor kan tussen 15 maart en 15 april worden ingevuld op wfanet.org De resultaten worden in juni 2023 bekendgemaakt. Amsterdam, 16 maart 2023 – Twee jaar nadat wereldwijd de stand…
Stichting ReFrame, bvA en VIA kondigen plan aan voor meer inclusieve communicatie Ondanks alle inspanningen en initiatieven op het gebied van diversiteit en inclusie, blijkt uit nieuw onderzoek dat de reclame-industrie…
Een geslaagde middag in het teken van Performance-Max Op 22 september vond in het gloednieuwe kantoor van Blauwe Monsters, de eerste fysieke Search Marketing Thursday van dit jaar plaats! Een middag…
Mooie cijfers ondanks het uitdagende jaar van de pandemie Op 6 september werd in Hotel Arena achter gesloten deuren het jaarlijkse VIA Benchmark Onderzoek gepresenteerd. Een onderzoek waarin exploitatiecijfers en uurtarieven van…
Amsterdam, 26 april 2022 – De digital-advertisingbestedingen zijn in 2021 met 34 procent gegroeid, nog meer dan verwacht. In totaal besteedden adverteerders ruim 3,1 miljard euro aan digitale advertenties. Naast een aanhoudende…
Innovatiekracht en wendbaarheid dé drijvers achter duurzaam concurrentievoordeel. Dat zijn de belangrijkste uitkomsten van het jaarlijks terugkerende CMO onderzoek, een hernieuwd onderzoek dat is opgezet als samenwerkingsverband tussen CMOtalk, Nyenrode Business Universiteit en…