
DE E-COMMERCE JOURNAL CLUB
Aflevering 7 – Daniel Verheij Marketplaces zullen zeker blijven bestaan maar we verwachten ook dat er iets gaat gebeuren, iets gaat verschuiven. Daniel Verheij Met de VIA E-commerce Journal Club gaan…
Aflevering 7 – Daniel Verheij Marketplaces zullen zeker blijven bestaan maar we verwachten ook dat er iets gaat gebeuren, iets gaat verschuiven. Daniel Verheij Met de VIA E-commerce Journal Club gaan…
Aflevering 6 – Marjolein vendrig Onze insteek is juist om veel zuiniger te zijn met je eigen producten dat je al in huis hebt Marjolein Vendrig Met de VIA E-commerce Journal Club…
Aflevering 1 – vertrouwen, educatie & validatie We willen echt iets voor de branche gaan betekenen en we hebben nu een enthousiaste groep waarmee dat ook kan. Vertellen wat we doen en…
Aflevering 5 – Tim van der Bilt Je ziet dat partijen eerst een eigen portal waren maar nu ook andere merken gaan voeren. Dan wordt je eigenlijk per definitie een marketplace en…
Aflevering 4 -Christine Wang De vraag in China is altijd: hoe interacteren de verschillende media kanalen met elkaar. Christine Wang, CEO, eCommerce & Performance Marketing at Publicis Groupe Met de VIA E-commerce…
Aflevering 3 – Itai Gross Als je in staat bent om de consumentenbehoefte echt goed in te vullen en door te voeren door alle touch-points heen, dan doe je het heel goed.…
Om een goede mediastrategie met de juiste mix van kanalen te bepalen is het onder andere van belang om te weten waar consumenten over een merk horen en welke media(kanalen) ze gebruiken…
Aflevering 2 – Jorrit Steinz E-commerce is cross border Jorrit Steinz Met de VIA E-commerce Journal Club gaan we in gesprek met het C-Level uit de E-Commerce sector en we stellen aan…
Aflevering 1 – Luc Suykens De uitdaging voor elke E-commerce speler is de duurzaamheid van het businessmodel. Luc Suykens Met de VIA E-commerce Journal Club gaan we in gesprek met het C-Level…
Om een goede mediastrategie met de juiste mix van kanalen te bepalen is het onder andere van belang om te weten waar consumenten over een merk horen en welke media(kanalen) ze gebruiken…