Amsterdam, 24 mei 2023 – Opnieuw heeft een groot aantal bedrijven zich aangemeld voor de Programmatic Awards. Onder leiding van hoofdjuryvoorzitter Richard Vis en juryvoorzitters Kevin Donker, Marvin Vacquier Droop en Pauline van…
Goed nieuws! Op verzoek van onze leden hebben we de deadline verschoven en heb je twee weken extra de tijd om programmatic cases in te dienen. Je hebt nu tot donderdag 13 april de…
Amsterdam, donderdag 2 maart 2023 – Vandaag maakt branchevereniging VIA bekend wie de nieuwe juryleden zijn voor de Programmatic Awards 2023. Het gaat om 23 professionals die plaatsnemen in de drie vakjury’s.…
Op 15 juni 2023 vindt de zevende editie plaats van de Programmatic Awards. Tijdens deze avond bieden we een podium aan de beste programmatic advertisingcases en aanstormende talenten van Nederland. Om…
De winnaars van de Programmatic Awards 2022 zijn bekend. VIA Nederland reikte gisteravond in de zomerse sferen van de Kanarie Club in Amsterdam de Programmatic Awards uit. Een avond gewijd aan de beste programmatic advertisingcases en (aanstormende)…
Opnieuw heeft een groot aantal bedrijven zich aangemeld voor de Programmatic Awards. Onder leiding van juryvoorzitters Marianne Deenik, Kevin Donker en Marvin Vacquier Droop maakt de jury vandaag de genomineerde cases en…
Transparantie en innovatie in de programmatic-advertisingmarkt In de blogpostserie ‘Transparantie en innovatie in de programmatic-advertisingmarkt’ zet de Taskforce Programmatic de belangrijkste ontwikkelingen op een rij. Zo werd in het eerste artikel…
1. Inventory quality Stel je eens voor; Je bent op zoek naar een nieuw bankstel. Je loopt over straat en ziet daar een willekeurig persoon op straat een bankstel aanbieden. Wat…
Hoe zat het ook alweer? De digitale advertising markt is inherent aan snelle veranderingen. Naast innovatieve veranderingen verandert ook de technologie en daarmee de manier van inkopen van advertenties. Bij VIA zijn…
Hoewel de basis van programmatic technologisch is, komt er nog steeds veel handwerk kijken bij het opzetten van campagnes. Het is dan ook niet zo vreemd dat er steeds meer initiatieven komen…
Het vijfstappenproces van marketingautomatisering Programmatic processen automatiseren Als je onze vorige blog al hebt gelezen, dan heb je waarschijnlijk al bedacht wat je precies wilt automatiseren en voor welk doel. Je…
Als tijd een belemmering wordt voor groei Programmatic processen automatiseren ‘Ik doe het voor nu even handmatig, want ik heb te weinig tijd, maar ik zal nadenken over hoe we dit…