Wederom een vrouw aan het roer bij de Taskforce Programmatic! Op 1 september heeft Marianne Deenik, Advertising Sales Manager bij Amazon, het voorzitterschap overgenomen van Nikki Ben Bouazza-de Kok.. In een gesprek…
In de weken voorafgaand aan de award show zullen de genomineerden van de Campagne Awards en de Solution Awards tijdens de Programmatic Awards webinars hun case aan het publiek presenterenIn de weken…
In de weken voorafgaand aan de award show zullen de genomineerden van de Campagne Awards en de Solution Awards tijdens de Programmatic Awards webinars hun case aan het publiek presenteren. Met de #PA2021 webinars…
In de weken voorafgaand aan de award show zullen de genomineerden van de Campagne Awards en de Solution Awards tijdens de Programmatic Awards webinars hun case aan het publiek presenteren. Met de #PA2021 webinars…
Interview Sabrina Schmidt en Anke Kuik Om meer te weten te komen over de magie van de Programmatic Awards, ging Nikki Ben Bouazza-de Kok, voorzitter van de Taskforce Programmatic, in gesprek met…
Opnieuw heeft een groot aantal bedrijven zich aangemeld voor de Programmatic Awards. Onder leiding van juryvoorzitters Marianne Deenik, Daphne Smaling en Marvin Vacquier Droop hebben de drie verschillende vakjury’s vandaag de genomineerde…
Interview Arjan Grootveld en Marvin Vacquier Droop Dit jaar bestaan de Programmatic Awards alweer vijf jaar. Een mijlpaal die nog eens extra bijzonder is omdat na vier succesvolle edities VIA voor dit…
Interview Danny Kriesels en Jeremy Noya Vijf jaar geleden mondde een grappig hersenspinsel na afloop van een taskforcevergadering in twee maanden uit in de eerste Programmatic Awards. Nu vijf jaar later zijn…
Interview Tim Geenen In 2009 stelde Tim Geenen aan de toenmalige voorzitter van IAB Nederland, Marco Derksen, voor om een taskforce op te richten. ‘Er gebeurt iets heel spannends, er is nog…
Inzenden voor een van de acht awards kan tot en met 28 mei 2021 Amsterdam, 11 mei 2021 – VIA maakt vandaag officieel de namen van de 21 juryleden voor de drie…
Om een goede mediastrategie met de juiste mix van kanalen te bepalen is het onder andere van belang om te weten waar consumenten over een merk horen en welke media(kanalen) ze gebruiken…
Vanaf vandaag is het mogelijk om programmatic advertising cases en de namen van aanstormende talenten in te zenden voor de Programmatic Awards 2021. Bureaus, adverteerders, trading desks, exploitanten en ad-techpartijen die het…