Search handout AI
Een handige AI handout met prompt tips en handige links om AI (meer) toe te passen binnen search! Ruim 1/3 van de marketeers (bij agencies) blijkt weinig tot geen gebruik te…
Een handige AI handout met prompt tips en handige links om AI (meer) toe te passen binnen search! Ruim 1/3 van de marketeers (bij agencies) blijkt weinig tot geen gebruik te…
De Retail Media Taskforce van VIA heeft jouw hulp nodig! Retail Media is een hot topic en is al een paar jaar een van de snelst groeiende mediakanalen. Met deze…
In de wereld van marketing draait alles om het ontwikkelen van het juiste aanbod en het overtuigen van mensen om voor jouw product of dienst te kiezen. Dit vereist een diepgaand begrip…
Afgelopen donderdag kwamen we met meer dan honderd vakgenoten samen in het kantoor van Clear Channel in Hoofddorp, om de State of the Market te bespreken voor Digital Out of Home. …
Wij kijken terug op een geslaagd AI event georganiseerd door onze Taskforce Data en Tech in samenwerking met de taskforce Creative. Kijk je mee? Wat een toffe locatie en line-up sprekers!…
VIA wil vrouwen samenbrengen en aanmoedigen om met elkaar in gesprek te gaan en ervaringen en learnings te delen. Met als doel om zo tot een inclusievere werkomgeving te komen. Mentoring heeft…
Op donderdag op 15 februari neemt Jason Khodabux de presentatie van het evenement ‘The Power of AI in Advertising’ op zich. Sinds eind 2020 vervult Jason de rol van accountmanager bij DPG…
Auteur: Ferdi Gökhan Ferdi Gökhan is Head of Science en Behavioral Strategist bij Yune en onderdeel van de taskforce Creative. In deze blog bespreekt hij Neuromarketing en de kracht van creativiteit. In…
Jong talent moet gevierd worden! Ben jij (of ken jij) een young professional tussen de 18 en 30 jaar oud, met maximaal drie jaar ervaring in de media, communicatie en reclamebranche? Dan…
Auteur: Remco Frank Remco Frank is Executive Creative Director bij Bravoure en onderdeel van de taskforce Creative. In deze blog bespreekt hij Neuromarketing. Wat is het precies en hoe kun je neuromarketing…
In de afgelopen maanden heeft de Taskforce Consumer Insights in een serie van artikelen hun bevindingen gedeeld, waarbij de theorie aan de praktijk is gekoppeld en verschillende methoden en technieken om inzichten te verkrijgen en…
Met 13 colleges achter de rug hebben de kickstarters afgelopen weken heel veel kennis opgedaan. Een inspirerende collegereeks met onderwerpen over de verschillende disciplines uit de mediawereld. Elke week kwamen de kickstarters…