Talent ontwikkeling en waardering is belangrijk, ook in onze industrie. Daarom geven we een nog onderbelicht onderwerp binnen DEI (Diversiteit, Equity & Inclusion) graag de komende tijd aandacht: Neurodiversiteit. Samen met ‘Boomerang…
EACA* en edcom* lanceren een survey rondom studenten en starters die in de reclame, marketing & media industrie willen en komen te werken. De survey, gericht aan onder andere de recruiters in…
Wat doen mediabureaus om zo brand-suitable en brand-safe mogelijk in te kopen? Om een beter beeld te krijgen van de manier waarop de markt met brand safety omgaat, is VIA-directeur Saskia…
Welke initiatieven ontwikkelen zich om brand safe te in kopen? Van brand safety naar brand suitability. De laatste jaren staan de media vol met onderwerpen die negatief geladen zijn of op…
Dit jaar organiseert Effie Awards de succesvolle Effie Campus op 24 mei a.s. We komen weer fysiek bij elkaar in de eigenzinnige cult cinema LAB111 in Amsterdam. Leer van en laat je…
Vanwege de Europese richtlijn Modernisering Consumentenbescherming (EU 2019/21612), omgezet in de implementatiewet richtlijn modernisering consumentenbescherming is op 29 maart 2022 de wet aangenomen door de Eerste Kamer. De nieuwe wet treedt met…
Op 13 april 2022 heeft het IAB Tech Lab (US) een nieuwe versie van ads.txt openbaar gedeeld, deze staat open voor publieke feedback tot 31 mei 2022. De update bevat twee belangrijke…
Het is tijd om de ‘dis’ uit de disability te halen. Onze leden vragen om meer talent, maar wat als je nou meer uit je huidige human capital kunt halen? Deze zomer ontwikkelt ‘Boomerang…
EACA brengt gids uit om duurzamere resultaten te bereiken De Europese vereniging van reclamebureaus, EACA, heeft een gids uitgebracht die gebaseerd is op zes beginselen die merken en bureaus moeten volgen om…
Aflevering 10 – Oscar Diele “Wij zien dat social heel belangrijk is qua oriëntatie en inspiratie en het ontdekken van dingen waarvan je niet wist dat je ze zocht. Maar dat je…
‘De Veranderende Rol van de Paid Search Marketeer’ De afgelopen jaren zijn de mogelijkheden om Search Engine Advertising (SEA)-campagnes te automatiseren exponentieel toegenomen en gaan de ontwikkelingen op het gebied van creatie…
Aflevering 2 – Text to Speech Heb je altijd al willen weten hoe je digital audio kunt inzetten als communicatiemiddel? Luister naar de Digital Audio Podcast. In deze serie neemt de Taskforce je mee…