
International Women’s day bij VIA
Nog een week tot International Women’s Day! Dit jaar is het overkoepelende thema #BreakTheBias. Onbewuste vooroordelen en blinde vlekken heeft iedereen. Ze hebben invloed op de keuzes die we maken en op…
Nog een week tot International Women’s Day! Dit jaar is het overkoepelende thema #BreakTheBias. Onbewuste vooroordelen en blinde vlekken heeft iedereen. Ze hebben invloed op de keuzes die we maken en op…
Geena Davis heeft in de periode 2015 en 2019 de 978 best bekeken YouTube ads geanalyseerd. Hieruit bleek dat 40% van de karakters wit waren, maar dat ze wel drie keer…
Wie kent ze niet, de landschappen vol logo’s? Zeker de landschappen van marketingtechnologie zijn een feestje om naar te kijken, maar worden ze ook gebruikt? De Taskforce Data & Techniek van…
1. Inventory quality Stel je eens voor; Je bent op zoek naar een nieuw bankstel. Je loopt over straat en ziet daar een willekeurig persoon op straat een bankstel aanbieden. Wat…
Aflevering 1 – Podcasting Heb je altijd al willen weten hoe je digital audio kunt inzetten als communicatiemiddel? Dan hebben we goed nieuws voor je. Vanaf vandaag kun je luisteren naar…
Wie kent ze niet, de landschappen vol logo’s? Zeker de landschappen van marketingtechnologie zijn een feestje om naar te kijken, maar worden ze ook gebruikt? De Taskforce Data & Techniek van…
Tijdens Koffiedik Kijken waagden Titus van Dijk, Patritia Pahladsingh, Ruben Scheurs en Frank Volmer zich aan voorspellingen voor 2022. CMO Caroline van Turennout van Zeeman is tijdens Koffiedik Kijken Walk & Talk…
Aflevering 9 – ERNST VAN NIEKERK “De platformen die nemen echt hun vaart en daarmee biedt het internet en de e-commerce de kans om iedereen een verkoper te maken.” Ernst van Niekerk…
Inzicht in het ecosysteem van podcasts, muziekstreamingdiensten en digitale radio De Taskforce Digital Audio publiceert vandaag de 2022 versie van de overzichtskaart Nederlandse digitale audiomarkt. Met het overzicht wil de taskforce marketing-…
De afgelopen jaren zijn marketplaces enorm in opkomst. In Nederland begon het met Bol.com maar de laatste jaren zijn er veel nieuwe platformen bijgekomen, zoals Amazon, VidaXL en Blokker. Ook de…
Wie kent ze niet, de landschappen vol logo’s? Zeker de landschappen van marketingtechnologie zijn een feestje om naar te kijken, maar worden ze ook gebruikt? De Taskforce Data & Techniek van…
Het einde van third-party cookies is juist een kans voor adverteerders om ècht te gaan personaliseren De aanstaande verdwijning van third-party cookies heeft de afgelopen anderhalf jaar de gemoederen flink beziggehouden.…