Uit ons C-level onderzoek ‘marketing is a delicate balancing act’ van eind 2020 bleek dat 91% van de ondervraagden nog niet volledig was voorbereid op een wereld zonder cookies, maar de klok…
Derde editie moet meer duidelijkheid bieden over een van de populairste media in het onlinemedialandschap De Taskforce Online Video van brancheplatform VIA publiceert vandaag de derde editie van het Online Video Handboek.…
Interview Danny Kriesels en Jeremy Noya Vijf jaar geleden mondde een grappig hersenspinsel na afloop van een taskforcevergadering in twee maanden uit in de eerste Programmatic Awards. Nu vijf jaar later zijn…
Wist je dat 42% van de B2B-marketeers zegt dat ze effectief zijn in contentmarketing? Wij horen je denken: ‘Wat vormt hun strategie? Welke tools gebruiken ze? Hoe ontlopen ze valkuilen?’ In dit…
Aflevering 3 – Itai Gross Als je in staat bent om de consumentenbehoefte echt goed in te vullen en door te voeren door alle touch-points heen, dan doe je het heel goed.…
Om de markt te helpen in hun zoektocht naar antwoorden en alternatieve mogelijkheden voor targeting, retargeting, frequency capping en analytics door het verdwijnen van third-party cookies, gaat de werkgroep Cross-Media Identity, onderdeel…
Verslag in twee delen over de ‘cookieless era’ DEEL 1 Dat third-party cookies over niet al te lange tijd gaan verdwijnen is een feit, desondanks heeft de markt nog steeds veel vragen…
De populairste advertentieformaten, KPI’s, targeting en inkoop- en verkoopmethoden komen allemaal aan bod De Taskforce Digital Audio van brancheplatform VIA publiceert vandaag het eerste digital-audiohandboek op de Nederlandse markt. Het handboek biedt…
Ben jij betrokken bij SEA/PPC en werkzaam bij bureau of adverteerder? Doe dan mee! De ontwikkelingen van automatisering binnen Search gaan hard. Hierdoor verandert de rol van de Paid Search Marketeer. Wat…
Third Party Cookies gaan verdwijnen, dat is een feit, maar ondanks dat zijn er veel vragen. Om antwoord te geven op deze vragen duiken we, in deze tweedelige webinar serie, in het…
Op 3 juni vond onze eerste Algemene Leden Vergadering als VIA plaats. Voordat we overgingen op het officiële deel, gingen we in op de belangrijkste ontwikkelingen, kansen en uitdagingen voor Creatie, Media…
De grote achterban en hoge interactie op het platform maakt Clubhouse ook voor adverteerders interessant Als hoofdredacteur van BNR Nieuwsradio volg ik alle innovaties op audiogebied op de voet. Niet alles wat…