De impact van marketplaces op het Nederlandse e-commercelandschap Onderzoekscijfers bevestigen: de impact van marketplaces op het Nederlandse e-commercelandschap wordt steeds groter Marketplaces zijn niet nieuw in het Nederlandse e-commercelandschap, maar door…
Als markt mogen we best creatiever kijken naar alternatieven voor third-party cookies De aanstaande verdwijning van third-party cookies heeft de afgelopen anderhalf jaar de gemoederen flink beziggehouden. Tot de dag dat…
Vorig jaar juli hebben we onze achterban gevraagd deel te nemen aan een wereldwijd DEI onderzoek van WFA en Kantar. De resultaten zijn binnen en bieden diepgaande inzichten in de belevingswereld van…
Aflevering 8 – Thijs Verheul “Ze zeggen nu ook wel go niche, go big or go home. Als je het nieuwe Facebook wilt bedenken of het nieuwe Instagram dan gaat je dat…
Terugblik 2021 Met nog een week aan decemberdagen op de kalender komt het einde van 2021 in zicht. Een mooi moment voor VIA om terug te blikken op het afgelopen jaar. Nieuwe…
Werk jij bij een publisher, (media)agency, creatief bureau, merk of productie partij? Doe dan mee! De Taskforce Content heeft het ‘Content Definitie Onderzoek’ opgezet om een totaalbeeld te creëren van de way…
Third-party cookies waren zelf niet het probleem, het ging mis door de manier waarop de markt ermee omging De aanstaande verdwijning van third-party cookies heeft de afgelopen anderhalf jaar de gemoederen…
De Nederlandse online publishers, aangesloten bij Screenforce, doen een oproep aan adverteerders en producenten van commercials om de nieuwe luidheidsnorm voor online commercials te omarmen. Er is momenteel veel verschil in…
Door nieuwe regelgevingen en technische ontwikkelingen komt er een einde aan 3rd party cookies. Verschillende browsers ondersteunen straks niet langer cookies voor het volgen van gebruikers. In de paper vind je…
Amsterdam, 14 december 2021 – Saskia Baneke-Delfgaauw (40) is de nieuwe directeur van brancheplatform VIA. Met een geschiedenis bij onder meer dentsu Benelux en Incubeta heeft Baneke-Delfgaauw een brede digitale achtergrond…
“Talent is absoluut te vinden, ze zijn er, maar jij spreekt ze momenteel niet aan” Aiman Hassani (33) is filmmaker, changemaker en voorvechter voor diversiteit in film & TV. Daarnaast is hij…
Als tijd een belemmering wordt voor groei Programmatic processen automatiseren ‘Ik doe het voor nu even handmatig, want ik heb te weinig tijd, maar ik zal nadenken over hoe we dit…