Neuromarketing; wellicht nog een abstract begrip voor veel media- en marketingspecialisten. Wat is neuromarketing precies en hoe kan het je marketingstrategie helpen? Aan VIA-taskforce Creatie de taak om zoveel mogelijk complexiteit uit…
Onze gedragscode voor events Beste bezoeker van onze events, We vinden het belangrijk dat jij en alle andere bezoekers zich welkom voelen. We verwachten daarom een open en professionele houding tussen jou…
De vijfde aflevering van Just Getting Started, de podcast voor jonge bureauleiders, is nu te beluisteren. Aflevering 5 – JUST GETTING STARTED In de vijfde aflevering van de podcast is Pieter Zijlstra,…
Template gedragscode/huisregels Afgelopen jaren is er veel te doen geweest rondom grensoverschrijdend gedrag op de werkvloer. Daarom heeft VIA in 2022 vertrouwenspersoon Gerda Arends-Ruitenberg aangesteld voor alle VIA-leden. Bestuurslid Diana van Roest:…
Stichting ReFrame, bvA en VIA kondigen plan aan voor meer inclusieve communicatie Ondanks alle inspanningen en initiatieven op het gebied van diversiteit en inclusie, blijkt uit nieuw onderzoek dat de reclame-industrie…
Of het nou gaat om een strik om je kerstcadeau of het afronden van de jaarplanning, december staat in het teken van wrapping-up. Daarom nodigen we VIA-leden graag uit voor de allerlaatste…
“Dyslexie is geen beeld. Geen passage. Maar een landschap, gebloemschikt naar het ritme van mijn brein. Laat het geen strijd zijn waarin alleen de sterkste overleven, maar een compositie waarin alle bijzondere breinen…
DE kracht van neurodiversiteit op de werkvloer Deze week vieren wij neurodiversiteit met Thinking Outside The Box. Aanstaande donderdag organiseert VIA vanuit Tolhuistuin in Amsterdam, een event dat volledig in het…
“Inzicht is het startpunt van het beginnen met impact maken” -Rose Marie van Leeuwen van Sprints & Sneakers tijdens Want To Be A B Corp? Het eerste event in het kader…
Blijvend klaar voor verandering De expertgroep Better Personalized Ads met Human & Tech institute als voorzitter en Meta als host, gaat aan de slag met de onderzoeksvraag: Hoe kunnen we gepersonaliseerd adverteren niet verbieden,…
Vorige week vond in de Tolhuistuin te Amsterdam de tweede editie van het Retail Media Event plaats. Tijdens dit event gaf Dirk Mulder (Sector Banker Trade & Retail bij ING) een presentatie over…
Landschap en verklarende begrippenlijst geven inzicht in het ecosysteem van digital commerce Vorige week vond in de Tolhuistuin te Amsterdam de tweede editie van het Retail Media Event plaats. Tijdens dit event werd…