Diversiteit & Inclusie in Marketing Trends Rapport

In juli riepen we de branche op om mee te doen aan de allereerste wereldwijde diversiteitspeiling onder medewerkers in de marketing- en communicatie-industrie. De resultaten uit meer dan 10.000 diepte-interviews met reclame- en marketingprofessionals in 27 markten, zijn gebundeld in een rapport. Aanstaande donderdag om 17:00 presenteren WFA en Kantar de inzichten terwijl het panel bespreekt welke acties de industrie nu moet ondernemen. Je kunt online deelnemen aan de sessie.
Tijdens deze sessie:
– Leer je meer over dit eerste wereldwijde onderzoek naar de staat van DEI in de branche;
– Luister je naar verschillende visies over diversiteit en inclusie op de werkvloer;
– Ontdek je wat de meest voorkomende vormen van discriminatie in de branche zijn; en
krijg bruikbare inzichten over hoe organisaties diverser en inclusiever kunnen worden.
Sprekers:
– Belinda J. Smith, WFA Global Diversity Ambassador en CEO m/SIX Americas
– Putri Realita, Head of Inclusion en Diversity, Danone
– Emily K. Graham, Chief Equity en Impact Officer, Omnicom
– Faye Raincock (Nickolds) Head of PR & Communications, Havas, en spokesperson van European Association of Communications Agencies (EACA)’s DEI Task Force
– Sharon Lloyd Barnes, Commercial Director, Advertising Association en initiative lead, UK All In Census
– Gareth Rees, Head of CX Partnership Services, Insights Division, Kantar
Dit evenement wordt georganiseerd in samenwerking met organisaties van bureaus, VoxComm en EACA, en staat open voor iedereen in de branche die geïnteresseerd is in diversiteit en inclusie.