Doe mee: Attitudes to Programmatic Survey 2022
Volgens de onlangs uitgebrachte AdEx 2021-study is de Europese markt voor digitale advertenties nu programmatic first, waarbij 57% van alle niet-sociale display-uitgaven nu programmatisch worden afgehandeld.
Programmatic is en blijft een big deal. Maar om de status van programmatic adoptie in heel Europa aan zowel de koop- als de verkoopkant van de digitale advertentie-industrie echt te begrijpen, heeft IAB Europe je hulp nodig.
IAB Europe nodigt alle belanghebbenden, van adverteerders en bureaus tot advertentietechnologie en uitgevers, uit om de Programmatic Survey van 2022 in te vullen! Doe hier mee.
Dit onderzoek, dat nu acht jaar bestaat, heeft tot doel de huidige acceptatie van en houding ten opzichte van programmatic advertising te illustreren. De resultaten zullen helpen om het IAB Europe Programmatic Trading Committee te informeren, dat advies geeft over het ontwikkelen van een programmatic advertentiestrategie voor uitgevers, bureaus en adverteerders.
De deadline om de enquête in te vullen is vrijdag 12 augustus en het invullen duurt slechts 10 minuten. Bovendien worden reacties strikt vertrouwelijk behandeld en ontvangen alle respondenten een kopie van het 2022-rapport met de volledige resultaten.
Help ons te ontdekken hoe de houding, acceptatie en strategieën van programmatic advertising zich ontwikkelen en vul de enquête in!
Bekijk het rapport van vorig jaar om te zien wat de bevindingen zoveel waarde en inzicht bieden.