Ontdek DMEXCO 2023
Ook dit jaar belooft DMEXCO weer een mooi event te worden. Met een overvloed aan informatieve keynotes, boeiende masterclasses en netwerkevenementen, is DMEXCO 2023 dé plek om kennis te vergroten en je netwerk uit te breiden. Om je te helpen bij het plannen van jouw bezoek aan DMEXCO 2023, lichten we een aantal events voor je uit:
1. Efficient Campaign Automation: Learn from Just Eat Takeaway.com’s Global Success (Masterclass)
Op donderdag 21 september van 09:45 tot 10:15 uur op Stage MC 6C kunt u deelnemen aan de masterclass van Just Eat Takeaway.com. Ontdek hoe Just Eat Takeaway.com een revolutie teweegbracht in hun campagnes door middel van automatisering.
2. How to connect with High Value Audiences (Panel discussie) >>
Mis de kans niet om deel te nemen aan het panelgesprek met Ogury op 20 september van 14:15 tot 14:45 uur op MC 6A. Of je nu een passie hebt voor marketing, een liefhebber bent van AI, of gewoon een nieuwsgierige geest bent die gefascineerd is door de evolutie van consumentenmerken, deze sessie biedt een unieke kans om je onder te dompelen in de strategische aspecten, uitdagingen en eindeloze mogelijkheden op het gebied waar marketing en AI samenkomen.
3. Netwerken met VIA en Seedtag
- VIA DMEXCO Drinks: Come and say hi! Op 19 september van 20:00 tot 23:00 uur organiseren we in Up Cologne. Zien we je daar? >>
- Seedtag Cocktail Hour: Op 20 september van 16:00 tot 18:00 uur organiseert een borrel in Hal 7, stand D-043. Fancy a cocktail? >>
4. Microsoft’s Masterclass: Transforming Advertising in the era of Generative AI >>
Mis de masterclass van Microsoft niet op 20 september van 11:00 tot 11:20 uur op het Center Stage-podium. Verken enkele van de nieuwste innovaties op het gebied van generatieve AI, en kom meer te weten hoe dit de reclame-industrie zal transformeren.
5. Combining Brand & Media Mix Modelling to Future-Proof Your Marketing (Masterclass) >>
Op 20 september 2023 van 16:30 tot 17:00 uur kun je de masterclass van Objective Platform bijwonen op MC 6C. In samenwerking met Unilever demonstreert Objective Platform hoe merken effectieve merkinsights kunnen inzetten om hun marketingcampagnes en investeringen te optimaliseren. Leer hoe je merk- en multimediameting kunt combineren om jouw marketingstrategie future-proof te maken.
6. ‘Retail Media in Europe: What’s The Market Worth? What Standards Are Coming Up? >>
Vergeet niet om op woensdag 20 september tussen 14.05 en 14.20 uur IAB Europe’s Chief Economist Daniel Knapp te vergezellen op het hoofdpodium. Tijdens deze sessie zal IAB Europe’s eerste overzicht van de marktomvang voor Retail Media in heel Europa worden gedeeld. Na het onthullen van de uitgaven van adverteerders en de investeringskansen voor deze opkomende nieuwe ruimte, zal Knapp vervolgens belangrijke inzichten presenteren over het ecosysteem van retailmedia, met details over het werk dat momenteel wordt gedaan om industriestandaarden te bereiken.
7. Programmatic Advertising in Europe: Latest Trends, Attitudes and Growth Drivers >>
Doe mee met een panel van experts van IAB Europe’s Programmatic Trading Committee in MC 6B op 21 september 09:45-10:15 De belangrijkste bevindingen van IAB Europe’s jaarlijkse benchmarkonderzoek, The Attitudes to Programmatic, zullen worden gepresenteerd en vervolgens besproken door Europese industrieleiders, waarbij de nieuwste buy-side en sell-side drijfveren, barrières en strategieën worden onthuld.
Vergeet ook niet om de Cape-booth (Hal 06.1 | Stand SU-004) en de Seedtag-booth (Hal 7 | D-043) te bezoeken op 20-21 september voor innovatieve oplossingen.
DMEXCO 2023 belooft een spannende reis te worden, boordevol inzichten en mogelijkheden om te netwerken. We hopen jullie daar te zien! Markeer vooraf nog meer sessies en creëer je eigen conferentieagenda in de DMEXCO-app.