Sponsoren

Mede dankzij onze sponsoren zijn we in staat om de markt continu te voorzien van aansprekende en inhoudelijk sterke onderzoeksrapporten, whitepapers, (online) kennissessies, grootschalige evenementen en nog veel meer. Hieronder lees je waarom deze bedrijven ervoor kiezen om VIA ook te ondersteunen.

Abovo Media / MAxlead

Abovo Media / MAxlead

“Met behulp van media, data & tech en creatie laten wij bedrijven groeien. Samen met onze klanten boeken we echte resultaten. VIA past als onafhankelijke partij in het digital advertising landschap, naadloos bij onze visie. Door de krachten te bundelen profiteren we van elkaars kennis en kunde.”

DPG Media

DPG Media

“DPG Media investeert volop in de digitale platformen van haar nieuwsmedia. De behoefte aan kwalitatieve, betrouwbare online journalistiek neemt elke dag toe. Aandacht voor een kwalitatieve online (lezers)ervaring heeft onze prioriteit, dus ook aandacht voor kwalitatieve ontwikkeling van de digital advertising markt. Als branchevereniging is VIA is daar de juiste partner voor”

Exterionmedia

Exterion media

“Het partnership met VIA heeft ons veel kennis en contacten opgeleverd en heeft ook geresulteerd in een reeks inhoudelijke events rondom Digital Out of Home die we samen met hen kwalitatief hebben vorm gegeven. Het leuke aan VIA is dat de inhoud voorop staat en dat ze ook veel samenwerkingen aangaan vanuit die inhoud, dus wij zijn ook dit jaar weer partner!”

schiphol

schiphol

“Schiphol streeft ernaar om de Best Digital Airport ter wereld te worden. Dankzij die ambitie staat digital advertising hier extra in de spotlights. Door VIA komen we in contact met thought leaders en delen we kennis met branchegenoten. Zo ontstaan interessante samenwerkingen, doen we nieuwe inzichten op en helpen we elkaar vooruit.”

mediahuis

mediahuis

“Om effectief en impactvol te kunnen zijn, volgen wij vanuit het Mediahuis de digitale innovaties op de voet. Die kennis gebruiken wij om ons productportfolio continu te optimaliseren en innoveren. VIA is een perfecte partner voor ons om op de hoogte te blijven van de nieuwe ontwikkelingen in de online markt.”

schiphol

Teads

“In Teads we believe that user experience (powered by data and creativity) in high quality editorial content is key to provide brands with the best platform to engage with their final consumer. For this reason, we have partnered with the VIA in the Netherlands, as well as in other territories, because we both look into solutions to improve the digital ecosystem”

mediahuis

Pubmatic

“The partnership with VIA gives us as PubMatic the opportunity to be at the forefront of the complex and ever-evolving industry. It allows us to stay up to date with the latest developments in the market around the topics of regulation, privacy but also self-regulation and industry standards. As a member and partner of VIA, we are actively helping to drive change together.” 
 

Nieuwsbrief

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en events!