Cookieless
Victor van Venrooij
Digital Audience
Taskforcevoorzitter Cookieless
Gerelateerde berichten
‘Brand safety is het fundament voor een veilige omgeving voor merken om te adverteren’
Wat doen mediabureaus om zo brand-suitable en brand-safe mogelijk in te kopen? Om een beter beeld te krijgen van de manier waarop de markt met brand safety omgaat, is VIA-directeur Saskia…
Brand safe adverteren blijkt in de praktijk niet zo makkelijk
Welke initiatieven ontwikkelen zich om brand safe te in kopen? Van brand safety naar brand suitability. De laatste jaren staan de media vol met onderwerpen die negatief geladen zijn of op…
Het einde van third-party cookies is juist een kans voor adverteerders om ècht te gaan personaliseren
Het einde van third-party cookies is juist een kans voor adverteerders om ècht te gaan personaliseren De aanstaande verdwijning van third-party cookies heeft de afgelopen anderhalf jaar de gemoederen flink beziggehouden.…
Als markt mogen we best creatiever kijken naar alternatieven voor third-party cookies
Als markt mogen we best creatiever kijken naar alternatieven voor third-party cookies De aanstaande verdwijning van third-party cookies heeft de afgelopen anderhalf jaar de gemoederen flink beziggehouden. Tot de dag dat…
Third-party cookies waren zelf niet het probleem, het ging mis door de manier waarop de markt ermee omging
Third-party cookies waren zelf niet het probleem, het ging mis door de manier waarop de markt ermee omging De aanstaande verdwijning van third-party cookies heeft de afgelopen anderhalf jaar de gemoederen…