Cookieless
robin loef
Dentsu Internationaal
Taskforcevoorzitter Cookieless
In zijn rol als digitale consultant bij Dentsu is Robin verantwoordelijk voor het vertalen van klantwensen in online in- en omzet. Dit doet hij onder andere als Digital Lead Heineken/Vrumona bij dentsu Red Star. Met zijn kennis en ervaring van digitale media zoekt hij dagelijks naar de balans tussen bewezen kanalen en innovatieve oplossingen om het campagneresultaat te maximaliseren. Het volgen van digitale ontwikkelingen en implementeren van innovatieve mogelijkheden, zoals digitale out of home, connected TV en hyperlokale mobile campagnes, zijn afgelopen jaren de focus geweest in zijn campagne designs. Het verdwijnen van de advertentiecookie en daarmee de fundering van het huidige digitale advertentielandschap, heeft zijn aandacht weten te trekken. Als antwoord hierop heeft Robin met een vijftal enthousiaste, technische en vooral nieuwsgierige marketingexperts medio 2020 een groep gevormd om de nationale en wereldwijde ontwikkelingen te volgen.
Gerelateerde berichten

Kijk terug: VIA Webinar – The Cookie-less Era part 2
Third Party Cookies gaan verdwijnen, dat is een feit, maar ondanks dat zijn er veel vragen. Om antwoord te geven op deze vragen duiken we, in deze tweedelige webinar serie, in het…

Kijk terug: VIA Webinar – The Cookie-less Era part 1
Third Party Cookies gaan verdwijnen, dat is een feit, maar ondanks dat zijn er veel vragen. Om antwoord te geven op deze vragen duiken we, in deze tweedelige webinar serie, in het…

De Taskforce Cookieless maakt ingewikkelde materie toegankelijk
Door het langzaam verdwijnen van het huidige digitale-advertentielandschap wordt de branche op zijn kop gezet. Er is geen standaard alternatief en de onzekerheid groeit. Iedereen is op zoek naar toegankelijke informatie en…

Negen alternatieven voor third party cookies
Third party cookies gaan verdwijnen, maar er zijn zoveel alternatieven dat niemand zich zorgen hoeft te maken. HIERBIJ Een overzicht. Het privacybewustzijn bij consumenten is wereldwijd nog nooit zo hoog geweest. Uit…