Creative.IO

Data, techniek, media en creatie kunnen in het huidige landschap niet meer zonder elkaar. Techniek en data hebben de weg gebaand voor een andere manier van werken en andere vormen van creativiteit, inspiratie en inzichten. Door data te analyseren en door kennis en ervaringen te delen, biedt de Taskforce Creative i.o. essentieel inzicht waarmee bedrijven het volledige potentieel van data, techniek, media en creatie kunnen benutten.

Hans van Avendonk

DEUS: human(ity)-centrered AI
Taskforcevoorzitter Creative.IO

Hans heeft ruim twintig jaar ervaring binnen marketing en communicatie, waarvan de helft aan bureauzijde. Hij heeft onder andere voor DDB, Etcetera en Grey gewerkt in uiteenlopende commerciële rollen. In 2010 heeft hij de overstap gemaakt naar Nationale-Nederlanden waar hij verantwoordelijk werd voor het revitaliseren van het merk en het herstellen van de reputatie na de financiële crisis. Van 2016 tot april 2020 gaf hij als Directeur Marketing Communicatie bij Landal GreenParks leiding aan een internationaal team in Nederland en Duitsland en was o.a. verantwoordelijk voor de groei naar een internationaal succesvol merk. Tevens werd Landal GreenParks drie jaar op rij (2018-2020) verkozen tot het meest duurzame ‘Travel & Leisure’ merk. Hans heeft de persoonlijke ambitie om een brug te slaan tussen data science, technologie en creativiteit. De afgelopen jaren heeft hij zijn kennis van data science verdiept middels een groot aantal opleidingen en projecten op dit gebied. Sinds juli is Hans interim Marketing A.I. Lead bij DEUS. In deze rol creëert hij customer en business value met artificial intelligence binnen het marketingdomein.

Gerelateerde berichten

Nieuwsbrief

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en events!