Diversiteit & Inclusie
Als VIA geloven wij dat de marketingwereld de verantwoordelijkheid en de mogelijkheid heeft om een cultuur van gelijkheid, diversiteit, inclusie en antiracisme te ontwikkelen. Niet alleen vanwege de noodzakelijke verandering in ons vakgebied, maar ook vanwege onze impact op het bedrijfsleven, de cultuur en de samenleving. De missie van de Taskforce Diversiteit & Inclusie is om een gezonde toekomst te creëren op basis van gelijkheid, diversiteit, inclusie en antiracisme door kennis en ervaringen te delen.
Tim claassen
Havas Lemz
Taskforcevoorzitter Diversiteit & Inclusie
Tim Claassen is Hoofd Strategie bij Havas Lemz. Opgeleid tot communicatiewetenschapper is hij altijd al gefascineerd geweest door de maatschappelijke invloed en potentie van merken en reclame. Vanuit de overtuiging dat business én purpose elkaar versterken, helpt Tim merken naar meer impact vanuit een betekenisvolle rol. Naast taskforcevoorzitter Diversity & Inclusion is Tim ook voorzitter van de Effie-jury voor Maatschappelijke Impact en lid van de Reclame Code Commissie.
Gerelateerde berichten

The Neurodivergent Now!
Talent ontwikkeling en waardering is belangrijk, ook in onze industrie. Daarom geven we een nog onderbelicht onderwerp binnen DEI (Diversiteit, Equity & Inclusion) graag de komende tijd aandacht: Neurodiversiteit. Samen met ‘Boomerang…

OPEN CALL – taking the ‘dis’ out of disability
Het is tijd om de ‘dis’ uit de disability te halen. Onze leden vragen om meer talent, maar wat als je nou meer uit je huidige human capital kunt halen? Deze zomer ontwikkelt ‘Boomerang…

Samen tegen seksuele intimidatie op de werkvloer
Samen tegen seksuele intimidatie op de werkvloer Seksuele intimidatie is een veelvoorkomend probleem op de werkvloer. Daarom zetten wij ons, samen met WOMEN Inc., in voor een veilige werkomgeving. WOMEN Inc. schreef…