Programmatic

De programmatic markt blijft maar groeien, niet alleen qua omvang, maar ook qua volwassenheid. Er komen meer mogelijkheden, de kwaliteit wordt steeds meer geborgd en de technologie zal steeds meer werk uit handen nemen. Door optimaal gebruik te maken van automatisering, de juiste datastrategie en te stoppen met het denken in hokjes, is het absoluut mogelijk om crossmediale campagnes flexibel in te kopen en op de juiste manier af te rekenen. Om de markt te adviseren over de laatste ontwikkelingen organiseert de Taskforce Programmatic jaarlijks diverse evenementen en publiceert zij blogs en whitepapers. Daarbij wordt de nadruk gelegd op transparantie, techniek, automatisering en consolidatie.

nikki ben bouazza-de kok

Online Company (part of CANDID)Taskforcevoorzitter Programmatic

Sinds 2008 is Nikki werkzaam in de Online Advertising branche en heeft zij al bijna 10 jaar ervaring binnen het Programmatic vakgebied. In haar carrière heeft ze zowel aan de advertiser (Bol.com, Ahold, Philips) als agency kant (DQ&A, Traffic Builders, Omnicom, DEPT, Metapeople (nu Artefact)) gezeten in diverse rollen op het gebied van operations, strategie & consultancy. Momenteel werkt zij als Director Programmatic & Social Advertising bij Online Company (part of Candid).

Gerelateerde berichten

Nieuwsbrief

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en events!