Programmatic
De programmatic markt blijft maar groeien, niet alleen qua omvang, maar ook qua volwassenheid. Er komen meer mogelijkheden, de kwaliteit wordt steeds meer geborgd en de technologie zal steeds meer werk uit handen nemen. Door optimaal gebruik te maken van automatisering, de juiste datastrategie en te stoppen met het denken in hokjes, is het absoluut mogelijk om crossmediale campagnes flexibel in te kopen en op de juiste manier af te rekenen. Om de markt te adviseren over de laatste ontwikkelingen organiseert de Taskforce Programmatic jaarlijks diverse evenementen en publiceert zij blogs en whitepapers. Daarbij wordt de nadruk gelegd op transparantie, techniek, automatisering en consolidatie.
Richard Vis
Merkle – Taskforcevoorzitter Programmatic
Gerelateerde berichten

VIA presenteert nieuwe jury voor de Programmatic Awards 2023
Amsterdam, donderdag 2 maart 2023 – Vandaag maakt branchevereniging VIA bekend wie de nieuwe juryleden zijn voor de Programmatic Awards 2023. Het gaat om 23 professionals die plaatsnemen in de drie vakjury’s.…

Juryleden gezocht: Programmatic Awards 2023
Op 15 juni 2023 vindt de zevende editie plaats van de Programmatic Awards. Tijdens deze avond bieden we een podium aan de beste programmatic advertisingcases en aanstormende talenten van Nederland. Om…

Dit zijn de winnaars van de Programmatic Awards 2022
De winnaars van de Programmatic Awards 2022 zijn bekend. VIA Nederland reikte gisteravond in de zomerse sferen van de Kanarie Club in Amsterdam de Programmatic Awards uit. Een avond gewijd aan de beste programmatic advertisingcases en (aanstormende)…

Genomineerden Programmatic Awards 2022 bekend!
Opnieuw heeft een groot aantal bedrijven zich aangemeld voor de Programmatic Awards. Onder leiding van juryvoorzitters Marianne Deenik, Kevin Donker en Marvin Vacquier Droop maakt de jury vandaag de genomineerde cases en…

Kosten en fees binnen programmatic advertising
Transparantie en innovatie in de programmatic-advertisingmarkt In de blogpostserie ‘Transparantie en innovatie in de programmatic-advertisingmarkt’ zet de Taskforce Programmatic de belangrijkste ontwikkelingen op een rij. Zo werd in het eerste artikel…