Programmatic

De programmatic markt blijft maar groeien, niet alleen qua omvang, maar ook qua volwassenheid. Er komen meer mogelijkheden, de kwaliteit wordt steeds meer geborgd en de technologie zal steeds meer werk uit handen nemen. Door optimaal gebruik te maken van automatisering, de juiste datastrategie en te stoppen met het denken in hokjes, is het absoluut mogelijk om crossmediale campagnes flexibel in te kopen en op de juiste manier af te rekenen. Om de markt te adviseren over de laatste ontwikkelingen organiseert de Taskforce Programmatic jaarlijks diverse evenementen en publiceert zij blogs en whitepapers. Daarbij wordt de nadruk gelegd op transparantie, techniek, automatisering en consolidatie.

nikki ben bouazza-de kok

Online Company (part of CANDID)Taskforcevoorzitter Programmatic

Nikki is Director Programmatic & Social Advertising bij Online Company (part of Candid). Met meer dan tien jaar ervaring in digitale media is ze met de snel ontwikkelende digitale branche meegegroeid. Nikki heeft ervaring opgedaan bij o.a. Ahold, Bol.com, Philips, Traffic Builders en DEPT. Daarnaast heeft ze samen met een aantal collega’s de Minor Online Marketing op de Hogeschool van Rotterdam nieuw leven in geblazen.

Gerelateerde berichten

Nieuwsbrief

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en events!