Programmatic
De programmatic markt blijft maar groeien, niet alleen qua omvang, maar ook qua volwassenheid. Er komen meer mogelijkheden, de kwaliteit wordt steeds meer geborgd en de technologie zal steeds meer werk uit handen nemen. Door optimaal gebruik te maken van automatisering, de juiste datastrategie en te stoppen met het denken in hokjes, is het absoluut mogelijk om crossmediale campagnes flexibel in te kopen en op de juiste manier af te rekenen. Om de markt te adviseren over de laatste ontwikkelingen organiseert de Taskforce Programmatic jaarlijks diverse evenementen en publiceert zij blogs en whitepapers. Daarbij wordt de nadruk gelegd op transparantie, techniek, automatisering en consolidatie.
Richard Vis
Merkle – Taskforcevoorzitter Programmatic
Gerelateerde berichten

Recap Programmatic Awards 2023
De Programmatic Awards 2023 zit er alweer op! We kijken terug op een warme zomerse avond waarin we de beste programmatic cases en talenten even goed in het zonnetje hebben gezet.…

Dit zijn de winnaars van de Programmatic Awards 2023
Amsterdam, vrijdag 16 juni – Op de NDSM-werf in het STRAAT Museum in Amsterdam zijn gisteravond de winnaars van de Programmatic Awards 2023 bekendgemaakt. Branchevereniging VIA reikte gisteravond op de bijzondere locatie voor de…

Aftellen tot de Programmatic Awards met juryvoorzitter Richard Vis
Nu de genomineerden van de Programmatic Awards bekend zijn gemaakt, zijn we razend benieuwd wie op donderdag 15 juni prijzen in ontvangst zullen nemen. In dit interview bespreken we met Richard Vis, voorzitter van de Taskforce Programmatic en hoofdjuryvoorzitter, de verwachtingen…

Genomineerden Programmatic Awards 2023 bekend
Amsterdam, 24 mei 2023 – Opnieuw heeft een groot aantal bedrijven zich aangemeld voor de Programmatic Awards. Onder leiding van hoofdjuryvoorzitter Richard Vis en juryvoorzitters Kevin Donker, Marvin Vacquier Droop en Pauline van…

Programmatic Awards 2023: Deadline verschoven
Goed nieuws! Op verzoek van onze leden hebben we de deadline verschoven en heb je twee weken extra de tijd om programmatic cases in te dienen. Je hebt nu tot donderdag 13 april de…