Programmatic

De programmatic markt blijft maar groeien, niet alleen qua omvang, maar ook qua volwassenheid. Er komen meer mogelijkheden, de kwaliteit wordt steeds meer geborgd en de technologie zal steeds meer werk uit handen nemen. Door optimaal gebruik te maken van automatisering, de juiste datastrategie en te stoppen met het denken in hokjes, is het absoluut mogelijk om crossmediale campagnes flexibel in te kopen en op de juiste manier af te rekenen. Om de markt te adviseren over de laatste ontwikkelingen organiseert de Taskforce Programmatic jaarlijks diverse evenementen en publiceert zij blogs en whitepapers. Daarbij wordt de nadruk gelegd op transparantie, techniek, automatisering en consolidatie.

MARIANNE DEENIK

AmazonTaskforcevoorzitter Programmatic

Marianne is sinds 2008 werkzaam in digitale media waarin zij voornamelijk aan de bureauzijde heeft gewerkt. Met ruim 13 jaar ervaring in digitale media is zij gestart met affiliate marketing en doorgegroeid naar performance driven marketing voor grote merken bij o.a. Bannerconnect wat later Greenhouse/WPP werd. Sinds een jaar is Marianne werkzaam bij Amazon Advertising als Advertising Sales Manager in het Benelux team, waar zij volop in het diepe gedoken is van de magie van programmatic advertising.

Gerelateerde berichten

Nieuwsbrief

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en events!