Programmatic
De programmatic markt blijft maar groeien, niet alleen qua omvang, maar ook qua volwassenheid. Er komen meer mogelijkheden, de kwaliteit wordt steeds meer geborgd en de technologie zal steeds meer werk uit handen nemen. Door optimaal gebruik te maken van automatisering, de juiste datastrategie en te stoppen met het denken in hokjes, is het absoluut mogelijk om crossmediale campagnes flexibel in te kopen en op de juiste manier af te rekenen. Om de markt te adviseren over de laatste ontwikkelingen organiseert de Taskforce Programmatic jaarlijks diverse evenementen en publiceert zij blogs en whitepapers. Daarbij wordt de nadruk gelegd op transparantie, techniek, automatisering en consolidatie.
Richard Vis
Merkle – Taskforcevoorzitter Programmatic
Gerelateerde berichten
Transparency
1. Inventory quality Stel je eens voor; Je bent op zoek naar een nieuw bankstel. Je loopt over straat en ziet daar een willekeurig persoon op straat een bankstel aanbieden. Wat…
Veranderingen in de markt
Hoe zat het ook alweer? De digitale advertising markt is inherent aan snelle veranderingen. Naast innovatieve veranderingen verandert ook de technologie en daarmee de manier van inkopen van advertenties. Bij VIA zijn…
WHITEPAPER Programmatic Automation
Hoewel de basis van programmatic technologisch is, komt er nog steeds veel handwerk kijken bij het opzetten van campagnes. Het is dan ook niet zo vreemd dat er steeds meer initiatieven komen…
Het vijfstappenproces van marketingautomatisering
Het vijfstappenproces van marketingautomatisering Programmatic processen automatiseren Als je onze vorige blog al hebt gelezen, dan heb je waarschijnlijk al bedacht wat je precies wilt automatiseren en voor welk doel. Je…
Als tijd een belemmering wordt voor groei
Als tijd een belemmering wordt voor groei Programmatic processen automatiseren ‘Ik doe het voor nu even handmatig, want ik heb te weinig tijd, maar ik zal nadenken over hoe we dit…