Connecting the D-OTS #4

Van Gogh Museum

Museumplein 6, Amsterdam

14 november 2024

@ 15:00 - 18:00

Schrijf je in voor alweer de vierde sessie van Connecting the D-OTS. Een kennissessie georganiseerd door de VIA Taskforce DOOH – Digital Out of Home.

Onder leiding van taskforce voorzitter Radjen van Wilsem (CEO bij CS Digital) gaan we dieper in op de complexiteit van digitaal campagnemanagement en wat valt onder DOOH en wat onder Retail Media. Tijdens deze editie zullen ook Sebastian Op Het Veld (MyAdbooker), Eva Holtkamp (Wavemaker), Joyce Smit (Abovo Media) en Gido Andriessen (Vistar Media) hun licht op deze onderwerpen schijnen.

We bespreken hoe een standaard in netwerk categorisering in (D)OOH de mogelijkheid levert om digitale performance netwerken te combineren met analoge awareness netwerken. Wat is hierin de rol van de leveranciers van planning- en datasystemen, wat is de plek van BRO Next en real time data en hoe komt dit tot uiting in Campaign management in de dagelijkse praktijk?

De informatie uit deze sessie ondersteunt ons werk als taskforce tot invoering van verdere standaards op gebied van Data en Tech op het gebied van internationale categorisering van (D)OOH-netwerken en voor tooling voor ‘(Digital) Campaign Management en data’.

Datum: 14 november
Locatie: Van Gogh Museum.
LET OP: neem de ingang 'Bezoekersentree'.

Tijd: 14:30 - 18:00 uur

Programma

14:45 - 15:15 uur: Ontvangst
15:15 - 16:00 uur: Rondleiding
16:10 uur: Opening en welkomstwoord
16:15 uur - 16:45 uur: Panel 1
16:45 - 16:55 uur: Q&A
16:55 - 17:05 uur: pauze
17:05 - 17:30 uur: Panel 2
17:30 - 17:45 uur: Q&A en afsluiting
17:45 - 19:00 uur: Borrel in Cobra Café

Tickets