Partners

Mede dankzij onze partners zijn we in staat om de markt continu te voorzien van aansprekende en inhoudelijk sterke onderzoeksrapporten, whitepapers, (online) kennissessies, grootschalige evenementen en nog veel meer. Hieronder lees je waarom deze bedrijven ervoor kiezen om VIA te ondersteunen.

Abovo Maxlead

“Met behulp van media, data & tech en creatie laten wij bedrijven groeien. Samen met onze klanten boeken we echte resultaten. VIA past als onafhankelijke partij in het digital advertising landschap, naadloos bij onze visie. Door de krachten te bundelen profiteren we van elkaars kennis en kunde.”

DPG Media

“DPG Media investeert volop in de digitale platformen van haar nieuwsmedia. De behoefte aan kwalitatieve, betrouwbare online journalistiek neemt elke dag toe. Aandacht voor een kwalitatieve online (lezers)ervaring heeft onze prioriteit, dus ook aandacht voor kwalitatieve ontwikkeling van de digital advertising markt. Als branchevereniging is VIA is daar de juiste partner voor.”

Global

“Wij geloven in de kracht van samenwerking op het gebied van maatschappelijke impact, duurzaamheid en de ontwikkelingen op het gebied van Digital Advertising. Dankzij ons partnerschap met VIA kunnen we gezamenlijk vooruitgaan en de markt versterken.”

JCDecaux

Mediahuis

“Om effectief en impactvol te kunnen zijn, volgen wij vanuit het Mediahuis de digitale innovaties op de voet. Die kennis gebruiken wij om ons productportfolio continu te optimaliseren en innoveren. VIA is een perfecte partner voor ons om op de hoogte te blijven van de nieuwe ontwikkelingen in de online markt.”

Ogury

Schiphol

“Schiphol streeft ernaar om de Best Digital Airport ter wereld te worden. Dankzij die ambitie staat digital advertising hier extra in de spotlights. Door VIA komen we in contact met thought leaders en delen we kennis met branchegenoten. Zo ontstaan interessante samenwerkingen, doen we nieuwe inzichten op en helpen we elkaar vooruit.”

ShowHeroes

“ShowHeroes is leider op het gebied van digitale videocontent, technologie en advertentieoplossingen. Met de slogan “Better Media” zijn we bewust bezig met onze impact op de mediawereld en creëren we samenwerkingen die onze duurzame richtlijnen naleven. Door de samenwerking met VIA bereiken we onze branchegenoten nog beter en kunnen we onze visies koppelen en versterken.”

Talpa Network

"Binnen Media Solutions staat samenwerking centraal, gedreven door drie belangrijke pijlers: sterke merken, een open medianetwerk en Nederlandse content. Wij streven ernaar om met onze merken en platformen de verhalen van adverteerders versneld en crossmediaal groot te maken. Dit noemen wij het netwerkeffect. Ons partnership met VIA is een strategische keuze en verrijkt onze mogelijkheden om ons verhaal ook via hun platformen te vertellen. Want samen bereik je meer.”

Teads

“In Teads we believe that user experience (powered by data and creativity) in high quality editorial content is key to provide brands with the best platform to engage with their final consumer. For this reason, we have partnered with the VIA in the Netherlands, as well as in other territories, because we both look into solutions to improve the digital ecosystem.”