Nieuws

Blijf op de hoogte van de meest recente ontwikkelingen, laatste updates en inzichten.

Django van der Miessen (Talpa Network) over de kracht van branded content

Talpa Network heeft voor het derde jaar op rij een Gouden SponsorRing gewonnen, dit jaar voor de case met ING: ‘Vrouwenvoetbal verdient meer’. Om meer te weten te komen over hun succesformule, nam Saskia Baneke, directeur VIA Nederland, contact op met Django van der Miessen, Director Brand Partnerships van Talpa Media Solutions.

Lees verder

VIA Highlights Cannes Lions

Een update vanuit de trein richting Cannes, waar we over een paar uur aankomen bij het Cannes Lions Festival. Deze week verzamelt de creatieve crème de la crème van de wereld zich aan de Côte d'Azur. Het grootste evenement ter wereld voor ie

Lees verder

Join our team

Job Alert! Wij zijn op zoek naar een Content Manager. Wil jij graag werken in een dynamisch werkveld waarbij je samenwerkt met alle grote partijen op het gebied van digitale media & marketing, vrijheid om jouw functie vorm te geven én de mogelijkheid om een groot netwerk op te bouwen?

Lees verder

In Memoriam: Joost Klinkenberg

Met groot verdriet delen wij het nieuws van het overlijden van Joost Klinkenberg. Joost was een creatieve kracht en mede-oprichter van het VEA-bureau Hendrik Sietzes, dat later bekend werd als HS Totaal. Zijn loopbaan kende ook uitstapjes naar Tot

Lees verder

Opnieuw stijging klachten over reclame

In 2023 is het aantal klachten over Nederlandse reclame gestegen vergeleken met het jaar daarvoor. De cijfers tonen dat de Reclame Code Commissie relevant is en blijft. Zo blijkt uit het jaarverslag van de Stichting Reclame Code (SRC) dat vandaag is gepubliceerd.

Lees verder

Exclusieve Tour Cannes Lions

Doe mee aan onze exclusieve "VIA Cannes Curated Tour," begeleid door twee van onze bestuursleden, en krijg toegang tot inspirerende, leerzame en exclusieve evenementen van mooie (internationale) bedrijven die normaal alleen op uitnodiging toegankelijk zijn.

Lees verder

Yim Talent Dag terugblik

De Young in Media (YIM) Talent van het Jaar Award is een belangrijke categorie binnen de AMMA-awards, en het is veel meer dan alleen een prijs; het fungeert als een opstap naar een glorieuze volgende fase in een mediacarrière.

Lees verder

Interview Eva Rozenbeek

Met een opvallend aantal van 39 genomineerde cases verspreid over dertien categorieën zijn de verwachtingen voor de uitreiking op donderdag 16 mei in het Koninklijk Theater Tuschinski hooggespannen. VIA-directeur Saskia Baneke en Eva Rozenbeek, Manager Marketing & Brand Partnerships FD & BNR en vicevoorzitter van de AMMA Awards, blikken vooruit en bespreken de laatste AMMA-ontwikkelingen.

Lees verder