Celebrate

Welkom op de themapagina celebrate van VIA, waar we onze branche en vakgenoten jaarlijks vieren. In de dynamische wereld van media, data, creatie en tech is het essentieel om stil te staan bij de talenten, successen en doorbraken die onze industrie vormgeven. Dat doen we met prestigieuze prijzen die de kracht van innovatie, strategie en effectieve resultaten benadrukken.

Op deze pagina nodigen we je uit om de successen te vieren die ons vak zo bijzonder maken. Ontdek de verhalen achter de winnende cases van de AMMA’s en de Effie’s, en laat je inspireren door de creativiteit en effectiviteit die onze industrie rijk is. Een gelegenheid om te leren van de besten, om aspiraties te verhogen, en om te streven naar het bereiken van je eigen topprestaties.

 

VIA Legends

Agenda

Nieuws

Interview Eva Rozenbeek

Met een opvallend aantal van 39 genomineerde cases verspreid over dertien categorieën zijn de verwachtingen voor de uitreiking op donderdag 16 mei in het Koninklijk Theater Tuschinski hooggespannen. VIA-directeur Saskia Baneke en Eva Rozenbeek, Manager Marketing & Brand Partnerships FD & BNR en vicevoorzitter van de AMMA Awards, blikken vooruit en bespreken de laatste AMMA-ontwikkelingen.

Lees verder

Kennisbank

Genomineerden Programmatic Awards 2022 bekend!

Opnieuw heeft een groot aantal bedrijven zich aangemeld voor de Programmatic Awards. Onder leiding van juryvoorzitters Marianne Deenik, Kevin Donker en Marvin Vacquier Droop maakt de jury vandaag de genomineerde cases en talenten bekend. De genomineerden: Talent Campaign Manager- Michelle van der Andel - Merkle Nederland- Harry Homeyer - GroupM MediaCom- Sijmon Wals - AdcombiRising Star- Dolores Eggink - Dentsu Benelux- Femke Sougé - Merkle Nederland- Amber van Eersel - Greenhouse.MindshareSales Evangelist- Kirsten Imrie - Amazon Ads- Kevin Vriend - DPG Media B.V.- Mink Zwolsman - Global Media & Entertainment Campagne Most Effective Campaign- Merkle Nederland - Carglass- Greenhouse.Mindshare - Unilever- Greenhouse.Mediacom - ShellBranding/Awareness- GroupM.Wavemaker - Colgate- Abovo Maxlead - Basic Fit- Accenture Interactive - Zilveren KruisBest Digital Programmatic Omnichannel Strategy- Publicis Groupe - Nomad Foods (Iglo)- Merkle Nederland - Leen Bakker- Greenhouse.Wavemaker - Toyota Solution Innovative Format- GroupM.Wavemaker - Schoevers- GroupM.Wavemaker - ANWB- Accenture Song - ABN AMRO (Duurzaamheid Wonen Campagne)Tech & Measurement- DPG Media Datalab- GroupM.Wavemaker & MeMo2 - NTI- Greenhouse & DPG - Dela Stem op je favoriete talent! Nu de nominaties bekend zijn, heeft de programmatic industrie tot 16 juni de mogelijkheid om als publieksjury op te treden en een stem uit te brengen op de genomineerde talenten. Het resultaat van deze stemming telt mee voor 40% van het eindresultaat. Stemmen Tickets zijn nu te koop Op dinsdag 5 juli maken we bekend wie wie de welverdiende winnaars zijn van de Programmatic Awards 2022. De zomerse tijd van het jaar vraagt om een tropische bestemming. We spreiden onze vleugels en strijken voor deze editie neer in de Kanarie Club in Amsterdam. Wil je verzekerd zijn van een ticket? Wacht dan niet te lang. Tickets

Lees verder

De genomineerden voor de Friends of Search Awards 2022 zijn bekend

Amsterdam, 3 juni 2022 – De jury van de Friends of Search Awards is eruit! In the categorie Best SEO (Search Engine Optimization) gaan Kemkens, Libresse en Van Den Top voor de winst. Buitenhof Tuinmeubelen en Leen Bakker zijn genomineerd in de categorie Best SEA (search engine advertising). De uitreiking vind plaats tijdens de Nederlandse editie van searchcongres Friends of Search 2022 op 14 juni in de Kromhouthal in Amsterdam. Barry Adams (SEO juryvoorzitter): De SEO awards bevatten dit jaar wederom een hoog niveau van innovatie en creatief denken, toegepast op moeilijke uitdagingen in concurrerende markten. Het succes wat bereikt is in de ingestuurde cases laat zien dat de Nederlandse SEO industrie echt vooraan staat wat betreft de nieuwste technieken en tactische uitvoeringen. In een snel-veranderend Google-ecosysteem laten deze projecten zien dat continue innoveren nodig is om je doelen te bereiken. Frederick Vallaeys (SEA juryvoorzitter): Dit jaar laten de inzendingen een aantal geweldige manieren zien om PPC prestaties te optimaliseren in een uitdagend economisch klimaat. Waar de ene case is opgebouwd met innovatieve strategieën die machine learning combineren met de waarde van first-party data, nam een andere indrukwekkende groep inzendingen een andere invalshoek. Zij tonen aan dat het combineren van het volledige scala aan nieuwe Google-mogelijkheden met unieke bedrijfsgedreven automatiseringslagen kan leiden tot net zo schitterende resultaten. Beoordeling door internationale experts Bij de beoordeling van de inzendingen keek de jury naar hoe de cases zich onderscheiden in helder strategisch denken, innovatie, effectiviteit, tastbare resultaten, duidelijkheid en privacyvriendelijk en verantwoord datagebruik. De jury bestaat uit een internationaal team van onafhankelijke search-experts met naast Barry Adams: Kristina Azarenko (MarketingSyrup Digital), Purna Virji (LinkedIn), Kate Adams (Google), Frederick Valleys (Optmyzr), Marcus Tober (Searchmetrics) en Linda Hogenes (Coolblue). Over de Friends of Search Awards De Friends of Search Awards zijn een initiatief van brancheverenigingen DDMA en VIA Nederland. De awards worden dit jaar voor de derde keer uitgereikt. De winnaars presenteren hun case op het podium van de Nederlandse editie (14 juni) van Friends of Search in de Kromhouthal in Amsterdam. Tickets voor zowel de Nederlandse als de Belgische editie zijn te koop via: https://friendsofsearch.com/

Lees verder