Genomineerden Programmatic Awards 2022 bekend!
Opnieuw heeft een groot aantal bedrijven zich aangemeld voor de Programmatic Awards. Onder leiding van juryvoorzitters Marianne Deenik, Kevin Donker en Marvin Vacquier Droop maakt de jury vandaag de genomineerde cases en talenten bekend.
De genomineerden:
Talent
Campaign Manager- Michelle van der Andel - Merkle Nederland- Harry Homeyer - GroupM MediaCom- Sijmon Wals - AdcombiRising Star- Dolores Eggink - Dentsu Benelux- Femke Sougé - Merkle Nederland- Amber van Eersel - Greenhouse.MindshareSales Evangelist- Kirsten Imrie - Amazon Ads- Kevin Vriend - DPG Media B.V.- Mink Zwolsman - Global Media & Entertainment
Campagne
Most Effective Campaign- Merkle Nederland - Carglass- Greenhouse.Mindshare - Unilever- Greenhouse.Mediacom - ShellBranding/Awareness- GroupM.Wavemaker - Colgate- Abovo Maxlead - Basic Fit- Accenture Interactive - Zilveren KruisBest Digital Programmatic Omnichannel Strategy- Publicis Groupe - Nomad Foods (Iglo)- Merkle Nederland - Leen Bakker- Greenhouse.Wavemaker - Toyota
Solution
Innovative Format- GroupM.Wavemaker - Schoevers- GroupM.Wavemaker - ANWB- Accenture Song - ABN AMRO (Duurzaamheid Wonen Campagne)Tech & Measurement- DPG Media Datalab- GroupM.Wavemaker & MeMo2 - NTI- Greenhouse & DPG - Dela
Stem op je favoriete talent! Nu de nominaties bekend zijn, heeft de programmatic industrie tot 16 juni de mogelijkheid om als publieksjury op te treden en een stem uit te brengen op de genomineerde talenten. Het resultaat van deze stemming telt mee voor 40% van het eindresultaat.
Tickets zijn nu te koop
Op dinsdag 5 juli maken we bekend wie wie de welverdiende winnaars zijn van de Programmatic Awards 2022. De zomerse tijd van het jaar vraagt om een tropische bestemming. We spreiden onze vleugels en strijken voor deze editie neer in de Kanarie Club in Amsterdam. Wil je verzekerd zijn van een ticket? Wacht dan niet te lang.