Emerce Digital Marketing Live!

6 juni 2024

@ 08:00 - 15:10

Emerce Digital Marketing Live! x VIA 

VIA Nederland presenteert tijdens Digital Marketing Live! het Digital Ad Spend rapport.
 
Met een stijging van 5 procent ten opzichte van het voorgaande jaar zijn de bestedingen aan digitale advertenties in 2023 blijven groeien. Ondanks de aanhoudende groei werden de advertentie-uitgaven wel door macro-economische onzekerheden beïnvloed, vooral in de eerste helft van 2023. In totaal besteedden adverteerders ruim 3,7 miljard euro aan digitale advertenties. Naast de standaard groeicijfers maakt de Online Ad Spend Study 2023 die Deloitte in opdracht van VIA uitvoerde, dit jaar ook veel andere opvallende ontwikkelingen zichtbaar.
 
Op donderdag 6 juni om 10:00u zal Nathalie la Verge van Delloitte het rapport toelichten. Daarna bespreekt het panel, bestaande uit Michael Eedens van Ogury en Daniel Dekhuijzen van JCdecaux, ontwikkelingen rondom DOOH en cookieless.
 
Wil je hierbij zijn? Als trotse partner van het event mogen wij 100 kaarten gratis weggeven aan onze leden.* Wil je hier graag bij zijn? Meld je dan snel aan via onderstaande knop!

*Let op: slechts 1 gratis ticket per lidmaatschap!

 

Gratis ticket

 


Over Emerce Digital Marketing Live! 

Digital Marketing Live! geeft een messcherpe update over de laatste ontwikkelingen op het gebied van digitale marketing & reclame. Ontdek de tools en strategieën van nu en laat je inspireren door grote namen en merken uit binnen- en buitenland.

Ontmoet 1500+ ambitieuze vakgenoten, luister naar talks en paneldiscussies én schuif aan bij de experts voor een diepere duik in de topics in de zaal met meer dan 20 roundtables.


Presentatie Digital Ad Spend Rapport

Tijd: 10:00-10:30
Locatie: Zaal 3 (de Keurzaal)