
It's a wrap. Or... is it?
Van de Werf
NDSM-Kade 2, Amsterdam
15 januari 2026
@ 15:30 - 18:30
De VIA Taskforce Craft presenteert op 15 januari: een kennissessie over AI. Tijdens dit event onderzoeken we de invloed van GenAI op makers in de reclame. Veel beeldmakers voelen angst, terwijl veel merken kansen ruiken. Vier makers delen hun ervaringen en case studies in filmmaken, visual effects en audio. Was dit het voor ‘traditionele’ filmmakers? Of breekt juist nu het spannendste hoofdstuk aan?
Meld je aan!
Programma
15:30 - 16:00 Inloop
16:00 - 16:10 Welkomswoord door Olaf van Gerwen
16:10 - 16:30 Marvin Koppejan (Woordwork)
Van high-end campagnes voor Abu Dhabi GP, Wilson Sporting Goods en G-Star tot aan een vernieuwend creatief proces: Marvin laat zien hoe AI onze manier van ontwerpen, samenwerken en produceren radicaal verandert.
16:30 - 16:50 Martin Heijgelaar (Editors Amsterdam)
AI in Editing: Martin deelt hoe hij in de laatste maakstappen van tv-commercials creativiteit en AI samenbrengt
16:50 - 17:10 Willemijn van Hussen & Eric Magnée (Tambr)
Een holistische, interactieve beschouwing over AI in de muziek en tegelijkertijd een hoopvol betoog over creativiteit.
17:10 - 17:30 Martijn Thijssen (Artbox)
17:30 - 17:35 Wrap-up Olaf van Gerwen
17:35 - 18:30 Borrel
No-show fee
Wij hanteren een no-show fee van €50,- bij afwezigheid zonder afmelding. Mocht je onverwachts niet aanwezig kunnen zijn, annuleer dan je ticket of stuur een e-mail naar [email protected]. Je kunt kosteloos annuleren tot 24 uur voor het begin van het evenement.
Door deelname aan dit evenement ga je akkoord met onze Gedragscode voor Events.
