
JCdecaux x VIA: The Power of Creativity
Capital C
Weesperplein 4B, Amsterdam
Meld je aan voor een korte kennissessie over het onderzoek van JCDecaux. Wat zorgt voor succes in Out of Home-creatie?
JCDecaux onderzocht samen met data- en analytics label Annalect ruim 600 unieke campagnes met behulp van AI en machine learning. Door een combinatie van bestedingsdata en campagne-effect onderzoek kwamen de meest en de minst effectieve campagnes naar voren. Met de resultaten van dit onderzoek heeft JCDecaux de nieuwe “Golden Rules” voor de perfecte Out of Home campagne vast kunnen stellen.
Uit dit nieuwe onderzoek ‘The Power of Creative’ zijn 80 kenmerken vastgesteld op het gebied van creatie. Deze gaan onder andere over het logo, brand assets, tekst, inhoud, product, boodschap en meer. Zo zorgt het gebruik van mensen en gezichten bijvoorbeeld voor een hogere sympathie score, maar trekt dit wel de aandacht weg van de rest van de uiting. Daarnaast kent het gebruik van mensen en/of gezichten ook een flinke variatie in kwaliteit.
Wil je daarom meer weten over de insights van de Golden Rules en de belangrijkste handvatten voor een succesvolle Out of Home creatie? Meld je dan aan voor deze kennissessie op 25 oktober!
Het onderzoek wordt gepresenteerd door Saskia Vinke (Marketing Intelligence & Research Specialist) & Bart Fleskens (Account Manager).
Sluit na de sessie aan bij de VIA Industry Drinks >>
No-show fee
Door deelname aan dit evenement ga je akkoord met onze Gedragscode voor Events.