
Merkbouwen voor makers
MassiveMusic
A’DAM Toren, Overhoeksplein 35, Amsterdam
Op donderdag 16 januari organiseert VIA bij Massive Music ‘Merkbouwen voor Makers’. Een event georganiseerd door de taskforce Craft dat in het teken staat van bruggen slaan tussen makers en bureaus.
Als bevlogen professional – of je nu producer, regisseur, muzikant, animator of een andere creatieve maker bent – staat je vak centraal in alles wat je doet. Het is je passie. Voor marketeers, de opdrachtgevers, is jouw ‘craft' echter een middel tot een ander doel: het bouwen van een succesvol en geliefd merk. Hoe zorg je ervoor dat beide werelden elkaar beter begrijpen en versterken?
Tijdens ‘Merkbouwen voor Makers’ zullen verschillende sprekers de vloer betreden om die kloof wat te dichten. Marc Oosterhout (oprichter N=5) zal de grondregels van marketing uitleggen. Roel Stavorinus (brand strategy partner en co-founder van JohnVenn agency) en Sonja Vroling (Director Brand & Media Management bij KPN) zullen dieper ingaan op hoe merken zich in ons brein proberen te nestelen en geven inzicht in de dagelijkse werkzaamheden van een marketeer.
Deze kennissessie is bedoeld voor makers in de reclame: van leadershipteams tot productiehuizen voor film, muziek, geluid, post-productie, animatie, digital craft..
Aanmelden kan via de onderstaande button.
Programma
14:30 - Inloop
15:00 - Opening door Olaf van Gerwen
15:15 - Marketing for dummies - Marc Oosterhout
15:45 - Branding, Design & Identity Thinking - Roel Stavorinus
16:15 - Merkbouwen in de praktijk - Sonja Vroling
16:40 - Panel discussie
17:00 - Afsluiting & Borrel