Retail Media Eats Off-site for Breakfast

Google Amsterdam Office

Claude Debussylaan 34, Amsterdam

16 oktober 2025

@ 08:30 - 10:15

Op 16 oktober lanceert de Taskforce Retail Media een gloednieuw concept: Retail Media Eats. Een reeks van vier sessies waarin we telkens een ander facet van retail media onder de loep nemen. Een kennissessie met scherpe inzichten, inspirerende cases en praktijkgerichte discussies.

De eerste editie zoomt in op Off-Site Retail Media: hoe merken en retailers samen data, technologie en creativiteit inzetten om consumenten buiten het retailplatform effectief te bereiken.

We trappen af met drie specialisten die elk hun eigen invalshoek delen:
  • Sebastiaan Berkvens (Heineken) – Off-site retail media: van bereik naar relevantie en retaildata als motor.
  • Julianna Becker (Jumbo) – Samen leren, samen groeien, samen winnen: hoe Jumbo met partners Off-Site campagnes optimaliseert.
  • Kees Meershoek (Food Influencers United) – Drie brand challenges aangepakt met Off-Site Retail Media.
De sessie wordt gemodereerd door Sarah Reintjes, een ervaren leider in retail media en transformaties met ruim 25 jaar ervaring in marketing, technologie, data en commercie. Ze bouwde retail media-ecosystemen voor onder meer Albert Heijn, Delhaize, Jumbo, HelloFresh en Intergamma, en richt zich op innovatie, meetbaarheid en samenwerking om de retail media business te laten groeien.
 
Kees Meershoek laat zien hoe Food Influencers United de kracht van online receptinspiratie combineert met retailerdata en creators. Met één klik worden recepten omgezet in winkelmandjes bij de favoriete supermarkt van de consument. Een uitgelezen plek voor Off-Site Retail Media. Aan de hand van real-life cases met Lassie, Parrano, Maggi en diverse vleesvervangers toont hij hoe merken nieuwe producten introduceren, switches stimuleren en merkvoorkeuren versterken.

Als Retail Media Data Lead Change & Personalization bij Jumbo vertaalt Julianna Becker complexe data naar relevante en effectieve retail media-strategieën. Met ruim zes jaar ervaring ontwikkelt ze data-gedreven oplossingen die klantinzicht en performance centraal stellen, en helpt ze merken en retailers hun werkwijze te optimaliseren.
 
Sebastiaan Berkvens is de global lead voor Retail Media bij HEINEKEN. Hij initieert en orchestreert de test & learn-agenda in samenwerking met retailers en collega’s wereldwijd. Tijdens het Retail Media Breakfast deelt hij concrete off-site learnings en inzichten uit recente experimenten met media en platforms.
 
Meld je aan via onderstaande knop!
 

 

Let op: In verband met het gelimiteerde aantal plekken kunnen wij voor deze sessie maar één persoon per bedrijf toelaten. We streven naar een goede balans in het aantal aanwezigen en daarom is het wél mogelijk om een klant/adverteerder als +1 mee te nemen. Dit kun je aangeven op de ticketpagina.

Programma

08.30 - 09.00 uur: Inloop met koffie/thee, croissants, etc.

09.00 - 10.00 uur: Keynotes & panel

10.00 - 10.15 uur:  Q&A / wrap-up

 

*Retail Media Eats is alleen toegankelijk voor VIA- en bvA-leden.