Retail Media Event
Hotel Jakarta
Javakade 766, Amsterdam
Op 16 oktober vindt de vierde editie van het Retail Media Event, met dit keer als thema: The Road to Profitability.
Nu de retail mediasector groeit, is de verwachting dat er een toename in advertentie-inkomsten ontstaat. Toch concentreren adverteerders hun uitgaven bij minder retailmediaplatforms en eisen tegelijkertijd meer waarde voor hun geld. Retail Media betreedt zo het tijdperk van Performance. Wat maakt dan dat jouw platform eruitspringt? Tijdens het Retail Media Event delen zeven ervaren professionals verschillende perspectieven en ervaringen met retail media.
Met:
Yara Daher (Retail Media Advisor, Collosseum Strategy / IAB Europe)
Jelco van Hugten (Head of E-commerce & Retail Media / GroupM)
Sarah Reintjes (Retail media, digital marketing & transformation leader / zelfstandig)
Sven Bosma (Retail Media & Measurement Manager North-Europe / Unilever)
Maurice Ridder (Head of Retail Media / Basic-Fit)
Justin Sandee (Director Commercial Development / Bol.com)
Rogier Lammers (Vice-President of Sales Central Europe & Retail Media / Cavai)
Programma
13:30 - Walk in
14:00 - Welkom Justin Sandee
14:10 - Keynote Yara Daher (Retail Media Advisor, Collosseum Strategy / IAB Europe (ENG))
14:40 - Drie Industry Perspectives
14:45 - Specialist: Mediabureau (Jelco van Hugten & Sarah Reintjes) (NL)
15:15 - Advertiser: Unilever (Sven Bosma) (NL)
15:45 - Network: BasicFit (Maurice Ridder & Justin Sandee) (NL)
16:15 - Panel discussie (Maurice, Sven, Sarah, Jelco - moderated by Justin) (ENG)
16:45 - Thank you (Justin Sandee)
16:50 - VIA Retail Media Taskforce (Rogier Lammers)
17:00 - Borrel
Benieuwd naar wat we voorgaande edities hebben besproken? Lees dan de recap van Adformatie terug van het Retail Media Event 2023.
Lees de recap hier