Retail Media Event

Hotel Jakarta

Javakade 766, Amsterdam

16 oktober 2024

@ 14:00 - 18:00

Op 16 oktober vindt de vierde editie van het Retail Media Event, met dit keer als thema: The Road to Profitability.

Nu de retail mediasector groeit, is de verwachting dat er een toename in advertentie-inkomsten ontstaat. Toch concentreren adverteerders hun uitgaven bij minder retailmediaplatforms en eisen tegelijkertijd meer waarde voor hun geld. Retail Media betreedt zo het tijdperk van Performance. Wat maakt dan dat jouw platform eruitspringt? Tijdens het Retail Media Event delen zeven ervaren professionals verschillende perspectieven en ervaringen met retail media.

Met:
Yara Daher (Retail Media Advisor, Collosseum Strategy / IAB Europe)
Jelco van Hugten (Practice Lead Commerce & Retail Media / GroupM)
Sarah Reintjes (Retail media, digital marketing & transformation leader / zelfstandig)
Sven Bosma (Retail Media & Measurement Manager North-Europe / Unilever)
Maurice Ridder (Head of Retail Media / Basic-Fit)
Justin Sandee (Director Commercial Development / Bol.com)
Rogier Lammers (Vice-President of Sales Central Europe & Retail Media / Cavai)

 

Programma

13:30 - Walk in

14:00 - Welkom Justin Sandee 

14:10 - Keynote Yara Daher (Retail Media Advisor, Collosseum Strategy / IAB Europe (ENG))

14:40 - Drie Industry Perspectives

14:45 - Specialist: Mediabureau (Jelco van Hugten & Sarah Reintjes) (NL)
15:15 - Advertiser: Unilever (Sven Bosma) (NL)
15:45 - Network: BasicFit (Maurice Ridder & Justin Sandee) (NL)

16:15 - Panel discussie (Maurice, Sven, Sarah, Jelco - moderated by Justin) (ENG)

16:45 - Thank you (Justin Sandee)

16:50 - VIA Retail Media Taskforce (Rogier Lammers)

17:00 - Borrel

 

Benieuwd naar wat we voorgaande edities hebben besproken? Lees dan de recap van Adformatie terug van het Retail Media Event 2023. 

Lees de recap hier