State of the Industry #5: Pitches

Tijdens de inspiratiesessies van State of the Industry brengen we bureauleiders bij elkaar om kennis te delen en met elkaar in gesprek te gaan over verschillende thema’s die ze momenteel bezighouden als het gaat om het ‘runnen’ van een bureau, zoals M&A, finance, personeel, cultuur, acquisitie etc. Lees hier een interview met initiatiefnemer Brian Hirman over State of the Industry. >>


Over dit evenement

In de eerste drie edities van State of the Industry zijn de volgende thema’s aan de orde gekomen: ‘Consolidatie, fusies en overnames’, ‘Groeifinanciering’, Internationalisering’ en ‘Hybride werken. Een zegen of een vloek (of een beetje van beiden)?’. 

Op dinsdag 2 juli gaan we onder leiding van Charley Peereboom dieper in op pitches. Zijn pitches essentieel voor new business?

Pitches kunnen tijdrovend, arbeidsintensief en kostbaar zijn. Maar voor veel bureaus zijn pitches het belangrijkste instrument om aan new business te komen. Toch kijken veel bureaus kritisch aan tegen pitches. Sommigen willen alleen pitchen onder bepaalde voorwaarden. En sommige bureaus pitchen simpelweg niet. En in dat geval, hoe kom je aan new business als je ervoor kiest om niet mee te doen aan pitches?

Deze en andere vragen zullen besproken worden tijdens de komende editie van State of the Industry op dinsdag 2 juli. Mis deze kans niet om de verschillen visies en bijbehorende waardevolle inzichten en strategieën te ontdekken!

Met: 
Charley Peereboom (moderator) 
Boris Nihom – CEO Dentsu Creative Amsterdam (panel) 
Max den Ingh – Founder & CEO Unmuted (panel)
Fleur van den Akker - Account Director Somention (panel)

Voor wie?

Bureauleiders die lid zijn van VIA en zich willen laten inspireren over de belangrijkste thema’s die komen kijken bij de aansturing en verdere ontwikkeling van het bureau.