Carina Snippe (Aigency Amsterdam): "AI is een totale gamechanger in ons vakgebied"

Het Nederlandse bureaulandschap ontwikkelt zich snel, heel snel. Nieuwe communicatiekanalen volgen elkaar in moordend tempo op en jonge creatieven weten hier steeds sneller en slimmer op in te spelen. Maar waar begin je als jonge bureaudirecteur?

In deze aflevering van de maandelijkse podcastserie Just Getting Started gaan Danijel Dercksen (ACT.agency) en Lars Reimink (team5pm) in gesprek met Carina Snippe van Aigency Amsterdam.

Met meer dan 20 jaar ervaring, voornamelijk binnen grote reclamebureaus, heeft Snippe rollen vervuld als Account Director en Client Lead. Toen ze voor het eerst AI-gegenereerde visuals tegenkwam, zag ze meteen het veelbelovende potentieel voor wereldwijde merken. “Deze visuals zijn niet alleen prachtig en authentiek, maar bieden ook aanzienlijke besparingen in productietijd, kosten en buyout-regelingen voor klanten,”

Dit jaar won Aigency Amsterdam de SAN New Kids on The Block prijs. Hun toewijding aan innovatie, kwaliteit en ethiek, gecombineerd met hun vermogen om klantbehoeften te vervullen en een voortrekkersrol te spelen in de industrie, maakte ze de welverdiende winnaar van de SAN New Kids On The Block Accent. 

Luister het foundersverhaal van Carina in deze aflevering van Just Getting Started.

 

Gerelateerde artikelen