Tijdloze inzichten anno nu
Op 24 oktober 2024 wordt de eerste editie van het VIA Consumer Insights Event in Skyscape, Capital C, Amsterdam georganiseerd.
Ondanks dat het lijkt alsof alles continu nieuw is in deze snel veranderende wereld, blijven menselijke behoeftes van nu hetzelfde als 1.000 jaar geleden. Dit biedt houvast voor de strategische inzichten waar marketingcommunicatie op gebaseerd kan worden, uiteraard binnen de context van nu.
Tijdens het event gaan we dieper in op universele inzichten. Je kunt een interessante combinatie verwachten van toekomstvisie vanuit Aljan de Boer, strategische aanpak van Esther Overmars, theoretische uitgangspunten van gedragsdeskundigen Rita Timmerman en Roos van den Wijngaard van de Rijksoverheid en Effie cases van de Baak van Jurian van der Hoeven.
Programma
14:30 – Inloop
15:00 – Introductie
15:10 – Keynote sessies met:
Rita Timmerman en Roos van den Wijngaard - Gedragsdeskundigen bij Dienst Publiek en Communicatie, Rijksoverheid,
Esther Overmars - Director of Strategy bij Here
Jurian van der Hoeven - Managing Director en Strateeg bij Dawn, part of Springbok
Aljan de Boer - Head of Inspiration TrendsActive & Community Director bij IRG
17:00 - Borrel