
Duurzame en efficiënte producties: learnings, cases en tips van AdGreen
Online
,
Wil jij graag de CO2-footprint van jouw reclameproducties verlagen en tegelijk efficiency verhogen? Op donderdag 27 maart organiseren wij samen met bvA dit webinar over AdGreen. Dus ben jij een creatie-, productie-, reclamebureau? Dan nodigen we je van harte uit om deel te nemen!
Om de CO2-impact van jouw video- en audioproducties te verkleinen, is het belangrijk te starten met het opbouwen van inzichten. Een stap die makkelijker te zetten is dan je denkt.
In dit webinar laat Tobias Wilbrink, Director/co-founder van AdGreen, zien hoe je de CO2-uitstoot van producties in kaart brengt, aan welke knoppen je kunt draaien om dit te reduceren, wat de belangrijkste learnings zijn en hoe dit kan helpen efficiency te behalen.
Meld je dus aan als je meer wilt leren over het verduurzamen van jouw producties.
Samenwerken voor duurzame impact
Geïnteresseerd in hoe je nog meer duurzame stappen kunt zetten samen met de adverteerders waar jij voor werkt? Download dan onze recent gepubliceerde gids en stappenplan 'Samenwerken voor duurzame impact'
Over de spreker
Tobias is een gepassioneerd ondernemer met een achtergrond in film, marketing en duurzaamheid. Hij gebruikt zijn ervaring als voormalig Head of Production bij Wefilm en zijn master in Strategic Leadership towards Sustainability om organisaties en individuen te helpen duurzame keuzes te maken. Samen met Marty Keizer vormt Tobias AdGreen Nederland, de eerste internationale AdGreen-hub buiten het Verenigd Koninkrijk.