Een Effie win je niet zomaar: een effectief marketingplan ontwikkelen is één ding, maar het schrijven van een goed onderbouwde case die de Effie-jury weet te overtuigen, vraagt minstens evenveel creativiteit en inzicht. Tijdens de webinar ‘Van strategie tot succes: hoe win je een Effie?’ zullen twee Effie-winnaars de ins en outs van deze felbegeerde marketingprijs bespreken. Zij geven inzicht in de succesfactoren van hun cases en laten zien hoe belangrijk de samenwerking tussen bureau en opdrachtgever hierbij is.
Sprekers:
Calvé Pindakaas sleepte dit jaar een Bronzen Effie in de wacht in de categorie ‘Merk’ voor hun succesvolle campagne ‘De comeback van Calvé Pindakaas’. Paul van Kuilenburg (Strategy Director – alfred.) vertelt hoe de winnende Calvé-case het onverwachte resultaat is van een bijzondere briefing…
Isabel Mosk (founder – Sherpa’s Stories) en Oeds Bijlsma (voorzitter bestuur – Terschellinger Ondernemerfonds) delen het succes van ‘Dark Sky Terschelling’, de campagne die hen een Bronzen Effie opleverde in de categorie ‘Gedrag Kort’. In hun verhaal ontdek je hoe zij het wintertoerisme op Terschelling een boost gaven door te laten zien dat je geen astronaut hoeft te zijn om de sterrenhemel te bewonderen.
Een onmisbaar webinar voor iedere merkleider die een effectief marketingbeleid wil voeren (en een Effie in de wacht wil slepen)!
Deze webinar wordt georganiseerd door bvA. Je kunt je aanmelden door een mail te sturen naar [email protected], of bij hen op de website inloggen via deze pagina.