Marketing Live!

Circa Amsterdam

Seineweg 2, Amsterdam

13 november 2025

@ 09:30 - 17:00

Ontdek de grenzeloze wereld van marketing op het MarketingLive! congres, waar we elk jaar het motto ‘Bright Perspectives on Marketing‘ omarmen. Laat je inspireren door een gevarieerd programma boordevol keynotes en verdiepende sessies. Hier wacht je een kleurrijk palet aan keynotes en diepgaande sessies die de grenzen van de marketingwereld verkennen.

Onder leiding van onze deskundige moderator duiken we diep in de visies van CMO’s, ontdekken we nieuwe inzichten en bespreken we hoe we als marketeers het verschil kunnen blijven maken. Na de lunch zijn er diverse keuze sessie – mede mogelijk gemaakt door onze partners – waar op specifieke actuele topic in gegaan wordt. In de middag sluiten we de dag af met een aantal spetterende keynotes om daarna met elkaar een glas te heffen tijdens de netwerkborrel. Dit is jouw kans om te netwerken met vakgenoten, je te laten inspireren en nieuwe perspectieven te ontdekken! 

 


Tickets 

 

Programma

STEVEN VAN BELLEGHEM

Klantgerichtheid die ertoe doet - technologie, empathie en cultueer in balans

Steven Van Belleghem is internationaal één van de meest invloedrijke stemmen op het snijvlak van marketing, technologie en klantbeleving. Als spreker, ondernemer en auteur inspireerde hij organisaties als Disney, Heineken, Booking.com en Salesforce met zijn visie op de toekomst van klantrelaties.

Tijdens MarketingLive 2025 laat Steven zien hoe merken zich onderscheiden in een wereld vol digitale prikkels en stijgende verwachtingen. Zijn centrale boodschap: klantgerichtheid is geen project, maar een cultuur. Een cultuur waarin technologie, empathie en maatschappelijke relevantie samenkomen – en waarin je als merk iets biedt dat klanten simpelweg niet willen missen.

 

DICK & DAAN VAN DER LECQ

Merkbouwen anno 2025 - Met de ervaring van toen en de kennis van nu.

Vader Dick van der Lecq liep zo’n 35 jaar rond in de reclamewereld en stond aan de basis van het succes van kleine en grote merksuccessen. Zoon Daan, beter bekend als Chef van der Lecq, bouwde in korte tijd zijn eigen merk met een grote fanbase. Vader en zoon Van der Lecq gaan tijdens MarketingLive! in gesprek over merkbouwen anno 2025, met de ervaring van toen en de kennis van nu.

Dick van der Lecq was bureaudirecteur van onder meer Etcetera en DDB. Tegenwoordig gebruikt hij onder de naam Boardsupporter zijn jarenlange ervaring om jonge ceo’s en management teams vooruit te helpen. Ook is hij succesvol portretfotograaf.

Daan van der Lecq  is kok en foodblogger, bekend van zijn Instagram- en TikTok-accounts onder de naam @chefvanderlecq. Hij deelt zijn recepten met duizenden volgers en heeft inmiddels een maandelijks bereik van 1,5 miljoen mensen.

 

KIM LAMMERS

Samen presenteren. Samen winnen

Olympisch kampioen, impact ondernemer en verbinder Kim Lammers sluit MarketingLive 2025 af met een inspirerende keynote over samenwerking, ambitie en duurzame impact – in de sport, de boardroom én jouw marketingteam.

Als oud-topsporter met 200 interlands en olympisch goud op haar naam, weet Kim hoe je als team het verschil maakt. Ze combineert die ervaring met haar rol als medeoprichter en gezicht van CIRCULR., een innovatieve scale-up die sportmaterialen een tweede leven geeft en merken helpt bouwen aan een circulair verhaal.


Bekijk hier het volledige programma.