Campaign4Good

Think your creativity can change a continent?


On 23 September 2025, EACA will launch Campaign4Good – a pan-European open brief competition inviting young professionals from EACA member agencies to design a public campaign that raises awareness about children’s safety in the digital world. This is more than a creative challenge: the winning idea will be produced and aired across Europe in 2026, supported by EACA members and media partners, and presented live on stage at Cannes Lions 2026.

As part of an EACA member agency, all VIA-members are eligible to join. We encourage agency leaders to share this opportunity with their teams and support the next generation of creative changemakers. The brief goes live on 23 September. Sign up for the launch webinar today!


Sign up 

Gerelateerde artikelen

Ben jij het Young in Media (YIM) Talent van 2024?

Jong talent moet gevierd worden! Ben jij (of ken jij) een young professional tussen de 18 en 30 jaar oud, met maximaal drie jaar ervaring in de media, communicatie en reclamebranche? Dan is dit je kans om de Young in Media Talent Award van 2024 in de wacht te slepen. Schrijf je in voor YIM Talent Day en maak kans op deze award, bestemd voor die ene uitblinker die op 7 maart de vakjury weet te verrassen.

Lees verder

Dit was VIA Kickstart 2023

Met 13 colleges achter de rug hebben de kickstarters afgelopen weken heel veel kennis opgedaan. Een inspirerende collegereeks met onderwerpen over de verschillende disciplines uit de mediawereld. Elke week kwamen de kickstarters samen in Club Ace, die de ruimte afgelopen maanden speciaal voor ons beschikbaar heeft gesteld. Onderwerpen als merkstrategie, regelgeving & privacy en stereotypering zijn aan bod gekomen, met als doel starters van VIA verder te helpen in de media-, communicatie- en reclamebranche.

Lees verder