content
De Taskforce Content wil de manier waarop de markt naar content kijkt verbreden en de rol die contentspecialisten spelen uitbreiden. Artikelen, vlogs, podcasts; het gaat heel vaak over vorm en over middelen, terwijl de kerngedachte van contentmarketing draait om het bij elkaar brengen van de behoeftes van de consument (1) en met de doelstellingen en expertise van je merk (2). Dingen maken waar mensen iets aan hebben. Die ‘dingen’ hoeven volgens de taskforce niet per se artikelen, vlogs of podcasts te zijn. Om de markt te laten zien dat content de brandstof is voor digitale transformatie, zal de taskforce de markt op geheel unieke wijze inspirerende vernieuwing bieden: Van inspiratiesessies, ‘Best In Class’-publicaties over de meest gebruikte strategische modellen tot workflows en tools.
CHARLENE-CLAIR DE RECHT
DentsuACHTUNG!
Taskforcevoorzitter Content
Charlene heeft bij Wayner Parker Kent gewerkt als Creative Copywriter en is doorgegroeid naar Creative Copy Lead. In januari 2021 is zij overgestapt naar DentsuACHTUNG!, waar zij nu werkt als Editor-in-Chieft Content & Social.
Gerelateerde berichten

Enquête: VIA Content Definitie Onderzoek
Werk jij bij een publisher, (media)agency, creatief bureau, merk of productie partij? Doe dan mee! De Taskforce Content heeft het ‘Content Definitie Onderzoek’ opgezet om een totaalbeeld te creëren van de way…

Kijk terug: Een kijkje onder de Content motorkap van…
Wist je dat 42% van de B2B-marketeers zegt dat ze effectief zijn in contentmarketing? Wij horen je denken: ‘Wat vormt hun strategie? Welke tools gebruiken ze? Hoe ontlopen ze valkuilen?’ In dit…