content

De Taskforce Content wil de manier waarop de markt naar content kijkt verbreden en de rol die contentspecialisten spelen uitbreiden. Artikelen, vlogs, podcasts; het gaat heel vaak over vorm en over middelen, terwijl de kerngedachte van contentmarketing draait om het bij elkaar brengen van de behoeftes van de consument (1) en met de doelstellingen en expertise van je merk (2). Dingen maken waar mensen iets aan hebben. Die ‘dingen’ hoeven volgens de taskforce niet per se artikelen, vlogs of podcasts te zijn. Om de markt te laten zien dat content de brandstof is voor digitale transformatie, zal de taskforce de markt op geheel unieke wijze inspirerende vernieuwing bieden: Van inspiratiesessies, ‘Best In Class’-publicaties over de meest gebruikte strategische modellen tot workflows en tools.

mark schoones

MIX
Taskforcevoorzitter Content


Mark begon zijn loopbaan als verslaggever bij Nieuwe Revu. Na een kleine drie jaar stapte hij in 2014 over naar Wayne Parker Kent. Daar stond hij aan de wieg van de omslag van publisher naar contentmarketingbureau. Schoones leidde dat bureau zo’n vier jaar als creatief directeur en werkte met zijn team onder andere voor Samsung, Hertog Jan en Henkel. Begin 2021 richtte Schoones samen met Ashwin Murli MIX op; een bureau dat zich onder andere richt op customer experience, product development en content marketing.

Gerelateerde berichten

Het lijkt erop dat wij niet kunnen vinden wat jij zoekt. Wellicht helpt de zoekfunctie.

Nieuwsbrief

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en events!