content

De Taskforce Content wil de manier waarop de markt naar content kijkt verbreden en de rol die contentspecialisten spelen uitbreiden. Artikelen, vlogs, podcasts; het gaat heel vaak over vorm en over middelen, terwijl de kerngedachte van contentmarketing draait om het bij elkaar brengen van de behoeftes van de consument (1) en met de doelstellingen en expertise van je merk (2). Dingen maken waar mensen iets aan hebben. Die ‘dingen’ hoeven volgens de taskforce niet per se artikelen, vlogs of podcasts te zijn. Om de markt te laten zien dat content de brandstof is voor digitale transformatie, zal de taskforce de markt op geheel unieke wijze inspirerende vernieuwing bieden: Van inspiratiesessies, ‘Best In Class’-publicaties over de meest gebruikte strategische modellen tot workflows en tools.

CHARLENE-CLAIR DE RECHT

DentsuACHTUNG!
Taskforcevoorzitter Content


Charlene heeft bij Wayner Parker Kent gewerkt als Creative Copywriter en is doorgegroeid naar Creative Copy Lead. In januari 2021 is zij overgestapt naar DentsuACHTUNG!, waar zij nu werkt als Editor-in-Chieft Content & Social.

Gerelateerde berichten

Nieuwsbrief

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en events!